Lee the fluff

Otroligt nog så fick jag sno några bilder från Annicas födelsedagsfest.
Dom lyckades sparas innan hon fick virus på sitt minneskort.
Så här såg jag ut!



Tror nog att det är dom absolut coolaste och roligaste brillorna jag köpt, ever.
Men synd man inte använder dom så ofta bara haha....

Fluffet är ju också bara såååå nice!
Okej, har väl alltid sagt att jag velat vara svart...
Och de enda gångerna jag får uppleva det riktigt är på maskerader haha.
Vilken wannabe jag är! :D




Men det känns skönt med 3 nyanser av svart.
Michelle, denna underbara black mama! (Som gypsy woman)
Sirak the gansta bunny är ju bara konstig som försvinner utan att säga hejdå på en fest.
Sen har vi då jag, the disco freak with the REAL nigga booty!!

Kommentarer
Postat av: björn björnsson

så snygg kille han i mitten

2011-07-13 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0