Happy Birthday Daddy!

Ja vad köper man till sin pappa när han fyller år?
Min kreativitet var på noll så jag tyckte då att
4 stycken shots glas i från Lagerhaus skulle sitta bra.

På grund av en anledning.
Att där finns halvnakna tjejer i botten av glasen!
När glaset är tomt så ser man ingenting alls i botten.
Alltså måste man ha en shot i hela tiden för att se dom.
Hur de har fått till dessa roliga glasen förstår jag inte, men roliga är dom!



FÖRE: TOMT GLAS



EFTER: FULLT GLAS!

Det är rätt så skönt att vi e lite störda i vår familj, så jag vet att sådant uppskattas!
Min andra present var en liten guldfisk (i plast).
För att pappa har ett guldfisk minne.
Som antagligen även jag har fått ärva! :)
Av Thomas, sin bäste vän fick han en WILLY WARMER!
Det är tur att det inte bara är JAG som är störd då.
Och kommentaren "Den är för LITEN" i från pappa gjorde det ännu roligare.



Annars så var det bara fika. Kaffe och kaka.
Jag kom även hem med en tvättkorg som jag snodde av pappa :)
En sådan som jag har letat efter att ha på toaletten! Fantastico!
Jag älskar mitt hem!

Fick även massor med mat i från farmor.
Rödbetsgratäng som verkligen var KICK ASS god, kall som varm!
Kokböcker, en indisk bok, penslar och en tränings tröja från PUMA!
Det kändes nästan som om det var min födelsedag istället!
WOHO!

Dags att gå upp i från sängen nu tycker jag.
Ha en underbar dag allesamman!

Peace love and understanding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0