I de där situationerna...

Ja idag har jag tagit sönder en av mina favorit bh:ar.
Bygeln fastnade givetvis i tvättmaskinen och försvann (?)

Jag har målat grunden på en ny tavla. Svart.
Givetvis får jag färg på hela golvet och över mig själv.

Jag var uppe klockan 07.00 för att tvätta.
Somnar om efter att jag lagt i första maskinen, stänger sedan av alarmet.
Och vaknar alldeles för sent.

Stängde av mitt alarm igår också i sömnen då jag skulle ha skolpraktik.
Missade min första kund, men ingen skada skedd.

Får ett brev i från banken idag att det är risk att mitt VISA kort har blivit skimmat.
Går ner till banken och sån tur var så var ingen skada
skedd men de spärrade mitt kort för säkerhets skull.
Så nu har jag inget kort (eller pengar) på ca 6 dagar.

Ryktet att jag kör erotisk massage hemma har gått ut till hela TAXI 97 i Malmö typ.
Och mitt nummer har förts vidare. (Detta är givetvis inte sant)

Vill ni veta vad JAG gör i sådana här situationer?

JAG SKRATTAR!
Varför ska jag ödsla min energi på att vara sur och störa mig på saker och ting?
Det finns större problem i världen.
Visst kan det vara jobbigt ibland men jämför dina I-lands problem med dom större.

Nä, jag ler åt världen. Den är inte normal.
Och jag gillar det. Hur hade det gått om allt var som det skulle?
Ja då hade det säkerligen varit fel det också!

Mer kärlek åt världen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha

2011-01-11 @ 17:02:45
Postat av: Bitte

så sjukt...bra att du kan skratta åt någons dåliga skämt! Någon som är avis eller bara vill försöka lorta ner dig? Fis på dem!!

2011-01-11 @ 18:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0