Lite stressad eller....

För tillfälligt så har jag en lite stressad själ.
Inlägget blir inte jätte långt, men förklarande varför jag inte
skrivit eller kommer skriva så mkt den kommande veckan.

Mitt schema är fullt.
Jag har anatomi tenta imorgon.
Och den praktiska tentan nästa helg så hinner knappt andas känns det som.

Har suttit hur många dagar som helst nu och pluggat och inte rört på mig.
Har ont i alla leder och muskler för att jag inte fått träna som jag är van vid.
Magen har svällt som en ballong känns det som och jag har bara stoppat sak efter sak i munnen.

Och att schemat är fullt hjälper heller inte min ekonomi för tillfälligt
då arbetsförmedlingen och försökrings kassan bråkar med mig så jag inte har råd med min hyra.
Ja det är faktiskt inte enkelt att vara arbetslös och studera och betala för det själv.
Knapert, verkligen knapert.

Pengar gör mig stressad.
Det är nog det enda som jag inte kan koppla av med.
Jag hatar pengar, det förstör bara!!!!

Jag orkar faktiskt inte skriva mer nu, har så mkt muskler i huvudet bara!

Den enda riktigt roliga händelsen denna veckan var att min käre vän Jonas
kom hem i från Barcelona och knackade på min dörr 2 timmar efteråt att han landat typ.
Världens bästa överraskning fick jag!! =)

Puss o kram skum banan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0