JULKLAPPAR!!!!

Ja jag vet att det är lite sent på det med mina julklappar
men jag har inte träffat vissa vänner på väldigt lång tid.
Härom dagen så gick jag hem till min käre fru Annica.

Jag hade inte varit hemma hos henne på jätte länge.
Jag saknar att bo tillsammans med Annica.
Eller någon bara. Samtidigt som det är härligt att vara själv.
Tanken slog mig och jag är evigt tacksam över att jag fick bo hos henne
då jag inte hade pengar eller något hem att komma hem till.
Tack vare henne så har jag kunnat bygga upp en relativt bra ekonomi på kort tid.

Jag är även glad över att jag har ett HEM i dagens läge.
Mitt hem. Mitt eget hem. Som jag älskar oerhört!
Jag och Annica förstår oss på varandra.
Vilket jag älskar. Jag älskar Annica djupt!



Vi sätter oss ner och ska dricka vårt te.
Jag får då denna i mitt YOGI TEA!
Med tanke på det som jag satt och tänkte på bara några sekunder tidigare så
blev jag rörd och saknade Annica ännu mer även om hon satt bredvid mig.
Denna gången var det Annica som hade en gäst och hon har ett fantastiskt hem.



Det var då dags att öppna mina julklappar.
Ja, för tro det eller ej.... Jag har varit snäll i år!
Och jag fick då rätt många julklappar av henne.



Efter alla fina tankar och ett gott te med ett
fint citat på så öppnar jag min sista julklapp.
Hur är detta möjligt? Hur kan det bli så många rätt på en dag?
Jag absolut älskar mitt hem och hur bättre är det inte att få
en sådan här text att ha i hallen?

Tror dock att jag ska måla den bara :)

Annica ger mig bra energi.
Jag har typ en syster kärlek till henne.
Hon betyder fruktansvärt mycket för mig och
jag är evigt tacksam över att ha henne i mitt liv.

Någon annan som ger mig bra energi är Joel.
Joel är som min storebror.
En sådan storebror jag alltid har önskat mig men aldrig fått.
Därutav har jag nästan en likadan kärlek till honom.
Någon som har så mycket kärlek inom sig istället för hat.
Och är lika crazy som jag själv, om inte 30 ggr värre! :)

Jag älskar denna man även om vi har väl haft en väldigt "konstig"
vänskap sedan vi lärde känna varandra.
Ja den mest udda på länge faktiskt.
Och vi känner fortfarande inte varandra så bra men it's something about him!
Nu har vi inte setts på alldeles för länge tycker jag.
Förutom igår på savann festen men det räknas inte riktigt.

Men det är mycket som händer runt omkring.
Både för honom och för mig.
Det GÅR INTE att vara på dåligt humör när man umgås med honom.
Jag kallar honom för ENERGI KICKEN!
Jag önskar att jag hade Joel nära mig varje gång jag blir på dåligt humör.
Det är fysiskt omöjligt att vara negativ när han är nära!



Och inte nog med det så fick jag en underbar julklapp av honom igår också.
Jag har pratat om att mina stackars händer krampar i mellan åt när jag masserar.
Så finaste broren köper en jätte bra julklapp till mig.
Som jag verkligen behöver.
Som tränar både händerna och fingrar i båda lägena.
Inåt och utåt! Antagonisterna om jag inte minns helt fel :)

Har fått FRUKTANSVÄRT fina julklappar av fina människor!

Detta får räcka med kärlek för idag.
Jag har så mycket annat jag måste göra
idag så jag ska försöka slita mig i från datorn.



JAG ÄLSKAR ALLA IDAG
och dedikerar denna låten till alla!!!!!
Tack alla för att ni finns.
Och tackar mest dom som finns i mitt liv
som gör livet lite enklare att leva ibland. :)


PEACE LOVE AND UNDERSTANDING!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hur kommer det sig att du börjat skriva på svenska istället för engelska?

2011-01-16 @ 15:23:28
Postat av: Lee

Hej Camilla! Med tanke på att mina läsare mest är i från Sverige, och dom tjatar på mig att det är jobbigt att läsa. Men har även läsare i resten av världen så väljer jag att gå tillbaka till svenskan i alla fall. Vill man ha det på engelska kan man översätta med google translate eller något. Vad tycker du?? Vill du ha det på engelska? Det är nämligen ingen som skriver kommentarer när jag frågar!

2011-01-16 @ 15:55:05
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: camilla

Gillar helt klart att du skriver på svenska :)

2011-01-16 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0