Ananasen och jag



Jag brukar säga att "JAG KAN OM JAG VILL".
Då jag lägger ner energi i det och jag har inspiration till,
så gör jag vad jag kan jävligt bra och det vet jag om också.
Det blir ju vad man gör det till säger dom ;)

Denna gången var det ananasen som inspirerade mig till min matlagning.

Fick en flashback i från Thailand...
Och vipps så blev ananasen en tallrik! :)
Givetvis med innehållande ananas i maten!



Chicken fried rice. Mycket mycket gottans i magen var det.
Lätt och enkelt men så jävla gott.
Mycket trevligt sällskap också, det uppskattar jag fruktansvärt.
Bilderna kanske inte är dom bästa.
Blev väl rätt "tattiga". Men huvudsaken är att maten smakade!
Och jag hade ju givetvis börjat att äta redan innan jag tog bilden.
Hungrig som man är! :)

Fokusen börjar ordna till sig när det gäller mig själv och pluggandet.
Men träningen är i lä.
Yogan ligger på hyllan också tills nästa vecka i alla fall
då jag kanske känner mig mer redo.

Jag bjuder på ännu en mer tattigare bild.
Jag var uppe klockan 7 imorse, FRIVILLIGT!
Vaknade upp ganska så gött och kunde inte somna om.
Så jag begav mig till Malin på gymmet för att plugga lite,
snacka lite skit, äta frukost och sen ta en liten extra fika.
KAFFE I MÄNGDER och massor med kakor.



Halvätna wiener bröd & negerbollar... eller chokladbollar förlåt!
Men dom där halv tattiga bilderna är en del av min charm.
Varför måste man rada upp allt och lägga det så fint på bild i sin blogg för?
Mjääääää, I CATCH THE MOMENT instead ;)

Dags för att ta ett bad.
Puss på er alla och en massa kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är nu detta för onödiga kalori-intag? Vilka kaloribomber sen!!! Jag trodde du levde sunt? Hehe...jag tror du saknar något ;)

2011-01-13 @ 00:11:24
Postat av: Mamsingen

Ps! det var jag som skrev ovanstående kommentar...missade att fylla i...jobbigt

2011-01-13 @ 00:12:11
Postat av: camilla

Du kan gott få stoppa i dig lite kalorier du har ju gått ner sjukt mycket! :)

2011-01-13 @ 08:36:32
Postat av: LeeLee

Tack Camilla! Du är fin du. Ja huvudsaken är att jag har koll på mig själv och att man kan balansera det med annat! :) Så, mamma.... tänk på det där!!

2011-01-13 @ 09:51:30
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det e sant. Att ha svackor med mat och kaloribomber måste man ha för att "må bra". Så länge man går på rätt väg så måste man ju få avnjuta livets goda stunder hehehe

2011-01-13 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0