UPPDRAGET!

Igår var min mamma på besök för en massage.
Jag hade fått boken "The Game" på min födelsedag.
Men med tanke på att jag har den hemma redan och har läst halva så behövde jag inte den igen.
Hon tog då tillbaka boken och igår när hon var här så fick jag en annan bok.
Går att köpa på Lagerhaus för er som är nyfikna och vill göra samma sak.



Hon tyckte att det var en typiskt Lee grej.
Att jag hade kunnat göra sådana saker.
För att inte många andra hade vågat göra det.
Ja, det stämmer korrekt. (Kanske inte allt)
Men det är ju därför det kallas för UPPDRAGET!

Varför skulle man INTE kunna göra sånna saker?
Det är ju skit roligt och det tycker alla andra också.
Sen om dom ser en som galen... Ja det är väl en annan femma.
Har aldrig påstått att jag är frisk ändå! :)

Ja, för i boken finns olika sorters uppdrag att genomföra.
Vissa är ganska galna, vissa är verkligen bra och vissa har jag redan gjort! ;)

Tex. Klappa 5 st olika hundar under en dag.
Lär dig deras namn och skriv ner dom i din adressbok.

Bjud en främling på bio.

Gå till närmsta affär med ett bananskal och be om att få byta.

Gå till kiosken och handla ett tuggumi och gå baklänges tillbaka.

Spill kaffe på någon som sitter ensam på ett fik. Bjud sen på fika.

Få minst 5 st främlingar att äta en bit godis ur din godis påse.

ja the list goes on. 189 missions to do.
Verkligen en as rolig bok och jag kommer att genomföra många uppdrag i helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0