Me Me Me Me Me

Hur skulle dina vänner beskriva dig? En omtänksam, ödmjuk o snäll rolig galning!
Vilken person betyder mest för dig?
Jag själv!

Gillar du någon av det motsatta könet just nu: Ja...

Humör just nu: Lite upp&ner... trött....

Favoritgodis: Massor. Lakrits och choklad :)

Kläder just nu: Linne och mjukisbyxor

Musik just nu: Ingen musik, bara tv i bakgrunden.

Vad sa du senast: Puss!

Sommarplaner: Skaffa ett jobb och njuta så mycket jag kan utav solen :)

Spelar du nåt instrument: Nope

Morgon- eller nattmänniska: Natten baby natten

Sparare eller slösare: Försöker vara en sparare men lyckas dock inte se vart

pengarna är innan jag hinner spara dom... hahaha..

Kommer du ihåg din första kärlek: Japp, det är väl klart!

Älskar du henne/honom fortfarande: Inte som jag gjorde då, nej.

Har du några homosexuella vänner: Ja en hel del faktiskt

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Beror på situationen och personen.

Men vill man vara trogen för alltid, så är man väl det? Enklare än så är det väl inte?

Ser du på kärleken som ett misstag: MISSTAG? Nej verkligen inte!

Stjärntecken: Vattumannen

Största svaghet: Jävligt envis, känslig och älskar frihet.

Det här är jag bra på: att lyssna, ställa upp för dom som behöver det. Är också väldigt skillad i massage ;)

Vad vill du jobba som: Inom friskvård. Massage, Yoga lärare, instruktör eller annat som innebär det området.

Chips, nötter eller godis: Nötter helt klart!

Pizza eller hamburgare: Pizza

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Har haft piercing i tungan men den åkte ut för många år sedan. Tattuering har jag 3 st, more to come!

Stökigt eller välstädat: (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu, lite mitt emellan, men föredrar städat men inte fööör städat ... bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete :P

Anser du att du är stark: Fysiskt, sådär.... ganska...
Psykiskt ja. Fast man har sina dagar där också.

Brukar du sola: Love it

Röker du: Nope. Händer att man tar sig en cigg när annan abstinens är igång dock.

Snusar du? Nope, men har testat

Använder du knark: Nej. Och även om jag hade så hade jag nog inte skrivit det här.

Har du en besatthet: Ja, Yoga!

Bästa känslan: Frihet

Värsta känslan: Att inte vara älskad av den man älskar. Sårad med andra ord.

Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? LJUDLÖS!

Har du någonsin varit kär? Ja!

Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? Hoppas jag får sluta snart så jag får ge dig en STOR kram!
Puss Sis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0