Gym

Lite smått ångest nu när Tjugonde Hilton ska lägga ner.... Jag kommer ju flytta och bo nära gamla AC (sportslife) så att gå på en massa pass där e ju lockande, men samtidigt - vad fan ska jag göra utan min snälla PT nu? Ska jag vara ärlig så kommer jag gå till det nya Tjugonde Puls på Stortorget och testa på att träna där, baaaaara för att kanske kunna ha kvar min PT. Om de har fler pass och jag gillar stället så för jag det, utan att tveka! Tänk vad en människa som man inte känner kan påverka en med sin energi! Jag älskar människor som är som mig själv! :) haha... Jag har i veckan varit borta på Form & Figur i Limhamn, mitt nya JOBB! Gått igenom maskiner och varit med på ett pass. Ett gym för baaaaara tjejer! :) Jepp, Leezan Fizan ska bli gymvärd nästa år! Därför köttar jag själv på nu också! :) -3 kg på en vecka. Ja jag kan om jag vill .... Ikväll är det spinning! Tjohoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0