Lite mer yoga vettja

Dag 22 på Bikram Yoga.
Idag körde jag ett eftermiddags pass istället för på morgonen.
Gick eftermiddags passet för att Malin går sina 10 dagar intro.
Hon e duktig som fan, men sen är hon ju tränade sen innan också! :)
Underligt pass vill jag säga.
Tror det har med att göra att vi knappt var några människor i rummet.
Mer syre helt enkelt och lättare att andas pga att det inte var lika varmt som normalt.
Med tanke på det, så kändes det som om passet var 30 min långt och inte 90!
Nästan så att jag blev lite besviken och hade kunnat köra på mer.

Men nu ska vi ju inte överdriva.
Jag kör imorgonbitti igen och dagarna rinner iväg.
Snart är jag på dag 30, och skönt är ju det! :)
Sen ska jag finally efter många många veckor åka ut på havet igen en sväng.

En annan sak som jag har gjort är att jag har köpt en Iphone.
Ja, enligt många så säger dom att det var väl inte en dag för sent.
Jag har sagt att jag aldrig skulle skaffa en, tills jag började pilla på Niklas (Iphone alltså).
Så, detta kändes som det enda rätta att göra i den hettan.
Jag har ju den mest pga bilderna.

Sen visade det sig att jag (olyckligtvis) hade ett bindande abonnemang kvar.
Så nu står jag med en FEDE räkning som jag inte kan betala och gråter av rädsla.
Men ibland gör man tabbar och det får man stå för.
Hänt är hänt, jag kan inte göra så mycket åt det i efterhand.
Motto: ACCEPT. AND LET GO!

Jag behöver då heller inga människor som säger till mig vad som är rätt och vad som är fel.
Som behandlar mig som en liten flicka eller som om jag är mentalt efterbliven.
Det är kränkande och nedvärderande för var och en enskild individ.
Jag VET vad som är rätt och fel, men ibland görs det misstag.
Ingen människa är perfekt. Och det är heller inte DU!
Vi är alla lika.

Jag är även trött på männsior som är bittra över sina egna liv och låter det gå ut över andras.
Som om jag inte fått ta detta tillräckligt i mitt liv, så behöver jag inte mer.
Nej, nu får det FAN TA MIG vara nog!
(Nu spyr jag ut allt)
Det spelar ingen roll om jag är din syster, din bäste vän, älskade eller din dotter!
Ta hand om DIG SJÄLV, ditt liv and leave me out of it.
Jag vill inte höra ditt gnäll och ältande längre.
Det är varken synd om dig, eller om mig!

Jag lyssnar, jag ställer upp, jag ger så sjukt mycket av mig själv till många.
Men när jag väl fokuserar mig på mig själv, mår prima ballerina så förstår inte folk detta.
Detta är INGENTING negativt eller kränkande mot någon annan.
Det jag skriver är i GOD VILJA (Om det än någon som förstår det)
Men JAG KAN INTE förändra ditt liv!
Det kan bara DU SJÄLV!

Läs, lyssna och snälla.... FÖRSTÅ!
Släpp ditt ego och försök sätta dig in i andras situationer.
(Mer än dina egna, enformiga)

Tack o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0