Söndags mys!

Svart & Vit.
Yin & Yang - Perfect match! :)



Conversen är ute och vandrar en solig söndag.
Ja, för det är nog de enda skor man ser ute på stan i dagens läge.
Fast 30 miljoner kopior. Men dom ser OK ut i alla fall.

Ja för skomodet idag... Ja jag tycker det är rätt märkligt.
Eller ja, modet över huvudtaget idag.
Jag hittar inget som jag gillar, eller är det bara JAG som är helt ute och cyklar?
Är jag helt plötsligt en modemiss?
Behöver jag hjälp eller?

Alla ungdomar och vuxna ser likadana ut vart jag än tittar.
Eller Möllan modet, där alla ska försöka se så fula ut dom bara kan.
Sen har vi andra som är skit snygga.
Själv kan jag fan inte hitta min egen stil längre.

Jag vet faktiskt inte vad jag har för stil .....
Identitetskris??

Kommentarer
Postat av: Björn Björnsson

Alla ungdomar och vuxna ser likadana ut vart jag än tittar.



så sant så sant

2011-04-11 @ 16:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0