Play that funky music right boy!



Jag har sedan förra sommaren tjatat efter en väska med musik.
En som har inbyggda högtalare i väskan,
som man bara kopplar till sin Iphone eller Mp3 eller annat.
Jonas som inspirerat mig i några år med sitt hemma-bygge
har också långt om länge tjatat på mig att skaffa en.
Men jag kände att en Eastpack looking backpack var inte i min stil längre.
Och att sitta och mecka så som "the boys" gör,
och bygga ihop en själv ligger heller inte i mitt tålamod.

Jag minns när jag och Maja var i Las Vegas,
då såg vi dessa... Svin dyra!

Jag var tvungen att kolla på nätet om de fanns billiga
och alternativet snyggare än en eastpack.
Jag kom då in på Shocks hemsida....
(Klicka här för att besöka)

Först hittade jag en rosa... sen en "testskärms" väska.
Sen, sen såg jag den.....JAVISST!! Där var den.

Mitt hjärta blev alldeles varmt.
Något som jag verkligen velat ha så länge.
398 KRONOR!!!!

Catching. Beställd. Varan levereras inom 5 dagar!
Du kommer användas mycket till sommaren kan jag lova dig lilla väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0