Foreplay

Förra lördagen kl. 16.00 efter maten så jävlar i det skulle jag vara riktigt kvinnlig!
Uppvärmning inför Hoffmaestro koncerten som var riiiiiiiiiiiktigt jävla bra!

Så, som uppvärmning skulle det serveras
IRISH COFFEE OCH CIGARR till kvinnan!



Jag fick höra:
"Va? Du? Ska DU ha en Irish? Nu? Klockan 4? Du skämtar?
Och en cigarr? WHAT? Vad händer? Nä nu jävlar!!"

Ja, just bring it on mister!
(Lär mig bara att ta mun-bloss med cigarren haha)

Ja, det där tycker jag allt är lite konstigt.
När du var liten (yngre) så skulle du lära dig att ta hals bloss.
Då tog man bara mun bloss.
När du börjat röka och tar hals bloss har du inte den
blekaste aning om hur man tar mun bloss längre.
Hur kommer detta sig? Mun bloss känns helt fel.

Men det känns coolt med en cigarr i handen.
(Jag som gillar stora saker)
Inte för att rökning är coolt.
Men det e lite sexigare med en cigarr än en cigarett i alla fall.
Hur nu rökning som är så farligt kan vara sexigt vet jag inte egentligen det heller.
Jag tycker det är sexigt. Men jag antar att det är för att du har något i munnen?

Eller... ? Ja, du vet när man ser filmer och bilder...
Det blir en sån porrig look med en cigarr/cigg på något sätt.

Tänk er att sitta naken i en lång vit skjorta.
Ruffsigt hår och solen i genom fönstret glänser emot dina nakna ben.
Och du röker en cigarr....

Alltså jag vet inte. Men i mina tankar så är detta hett!!!!
Och att då samtidigt gå loss med att måla och ha en massa målarfärg gör det ännu hetare.
(Ja mina tankar är inte normala)

Jag måste ju vara ärlig och säga att jag har varit väldigt "slarvig"
med att vara "hel-ylle" och hålla mig nykter på senaste...
Det har blivit vin, vin och lite mer vin. Men till måttliga gränser.
Irishen var nog den första stark spriten sen i somras faktiskt!
Och det kändes det att det var också hahaha....
Hihi. Fniss Fniss typ!

Jag trivs. Jag mår bra. Prima ballerina faktiskt.
Och jag är kär. I min balkong. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0