Copenhagen

Det här är nog en av de största och tyngsta laptops jag har haft on my lap! :)
Ja den är inte min, min är liten och smidig och väger lika mycket som en pocket bok typ.
Men Annicas dator. Puhja, tegelsten.
Fast det kan också vara jag som är sjukt otränad för tillfället kanske haha....

Nu är vi i Köpenhamn igen.
Annica har lämnat mig för en date med sin vän Selma på stan.
Jag har masserat en nu på förmiddagen och sen fick jag i mig lite mat.
Nu ligger jag i kabinen igen. Jag är enormt trött fram till förmiddagen.
Dygnsrytmen ja...
Sjukligt trött och orkar knappt gå upp och kissa.
Jag älskar att sova och jag älskar sängar.

Har bestämt mig för att gå och träna lite, sen basta.
Annicas bror kommer snart också. Han har fixat kärra till mig.
Underbart! :) Kanske ska sova lite innan... hmmm...
Eller läsa.. ? Eller bara fortsätta vara online? :P

Fan vad datorn är varm nu också....
Jag vill ha godis. Får rota i Annicas stora plastpåse och se vad jag hittar.
Gottegrisen.

Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0