Breakfast at Persson's

Well, it ain't no breakfast at Tiffanys!


Så det får bli frukost hos familjen Persson istället.
Ja en familj på en person.
Jag, miss Lee!!!



Så här ser min frulle ut ganska ofta...
Yoghurt, russin, goji, vindruvor, banan, ananas, kokos & linfrön!
Och teét på kok i bakgrunden.
MUMSFILLIBABA!

Ibland saknar jag ett husdjur.
Min fina katt. Misha.
Hon va fin. Hon hade ett stort hjärta av guld.
Finaste jag haft!
Nu är jag sugen på en ödla.
Squishy ska han heta.
(Ska försöka att inte döda honom)

När jag är mogen och stabil "hemma" vill jag ha en hund.
En fralla. (fransk bulldog)
Fast nu nöjer jag mig med andras hundar.
Jag är ganska så kär i SAM för tillfälligt så han räcker bra!

Tjolahopp tjolahej.
Idag har jag hjälpt Tess och flyttat.
Min enda anledning till att jag skulle få äta en pizza! :)
Mmmmmm.... Har väntat hela veckan på pirren!
Den satt som en schmeck!

SAAAAR VI!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad har du i konservburken? Oliver? Gurka?

2011-04-16 @ 01:32:16
Postat av: Propp

Ananas ju! :)

2011-04-19 @ 14:02:35
Postat av: Maceda

Ja med tanke på att det står Ananas i texten så är det kanske inte så svårt att lista ut, eller så tar man bara på sig glasögonen! mouhahaha... Eller så har man Sophie som skriver svaret :) haha

2011-04-19 @ 15:10:09
URL: http://ajmbetski.blogg.se/
Postat av: Lee

Kommentaren var från mig, inte i från Annica... Använder hennes dator bara.

2011-04-19 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0