Jag ger dig alltid lite extra krydda!!!

I am exhausted (my brain) so I will write in Swedish.

Varför ska ALLA som har masserat mig vara så jävla klena och
rädda för att ta i när jag säger till dom att kötta sönder mig och trycka hårdare?
VAD ÄR DET DOM INTE FÖRSTÅR?
Jag gillar för fan smärta! (Skön smärta alltså)

Ska man bli massör så får man sluta vara rädd att ta i sönder någon.
Du är ju där i ett syfte, inte hålla på att mesa.
Det är ingen beröringsmassage!
Då hade jag kunnat be vem som helst klia mig på ryggen typ....

JAG HAR OCKSÅ ONT! Och jag får faktiskt mer och mer ont.
Speciellt i min "mus-arm" för att jag använder datorn för mkt.
Jaja, det får jag leva med.... Men ja jag ÄR spänd!
Och i kylan som kommit så märker jag att jag blir mer och mer spänd nu.
Mina ben börjar göra ont också. Ska försöka att gå mer och cykla mindre.
Om jag har förstått det rätt så förkortas mina hamstrings när jag cyklar,
sitter väl fel i positionen på cykeln kanske, så den ska också justeras!

Nej, imorgon under praktiserandet måste jag haffa tag i en av killarna tror jag?
Är det bara jag som e tjej och tar i så man känner det?
Fast och andra sidan så e jag inte så tjejig.
Jag känner mig mer hemma med "grabbarna" och har väl alltid gjort det.
Fast kanske mer i mitt tänkande. Jag har nog varit man i mitt tidigare liv.

Som en av mina bästa vänner sa igår:
Lee du kan verkligen alltid associera ALLTING till sex eller något snuskigt.
Jag pratade om muskler, och sa att jag gillade MINIMUS!
Mini-mus! Fniss fniss! Sen finns det ju MAXIMUS också ;)

Om det är manligt vet jag inte?
Men jag är öppen med det och kan vara ganska grov i munnen ibland.
Kanske utan att tänka på det och att andra faktiskt kan reagera på det.
Men borde jag bry mig om detta? Det är sån jag är!
Känner man inte mig så kan det kanske låta fel ibland....
Det kanske är därför det kan bli lite manligt kanske?

Men det är detta som gör mig så charmig. :D
Och det e därför ni saknar mig. För att jag ger dig alltid "lite extra krydda" i vardagen.
Jag är som en färg klick, jag sätter färg på vardagen när den är grå.

För övrigt är det lördag idag och jag har nyss kommit hem i från skolan.
Började morgonen med massage. Jag intog bänken direkt kan jag säga er!
Efter lunchen var det dags för fysiologi.

Oh gud vad jobbigt. Det är i dom lägena jag kan känna mig lite extra blond.
Men det är intressant. Sjukt intressant. Men jag är trög.
Ja så enkelt är det. Det tar lite extra tid för mig att förstå.
Men när vi väl kom igång så förstår man lite ändå. Nu gäller det att plugga också!
Nu är det inte bara massagen och anatomin jag ska plugga på.
Fysiologi också.

Men jag trivs som en fisk i havet. Jag älskar vad jag gör!
För någon dag sedan fick jag frågan:
"Känner du att det känns som om du gjort detta förr, i ett tidigare liv alltså?"
Som om jag var född till att göra detta?
Jag hade aldrig funderat på tanken faktiskt, och sa:
Njaaaaa.... jag gillar ju att arbeta med händerna...?

Men tanken satt kvar.
Ju mer jag tänker på det när jag pluggar och praktiserar
så inser jag att jag är rätt bra ändå trots att vi inte kommit långt i kursen alls.
Men det känns som om jag gjort det förr faktiskt.
Jag älskar det, och för varje gång som går så känns det mer och mer rätt och det blir mer och mer roligt.
Ja en sak är klar i alla fall, och det är att jag har arbetat med mina händer.
Fingerfärdig liten pillare är vad jag är.

Ja det är då dags för mig att pilla vidare med min fingerfärdighet.
Jag tänkte måla och lyssna på musik och flumma lite.
Jävligt skönt att vara själv, men det där lilla extra skrattet hade jag behövt idag.
Idag är en sån dag då jag velat ha någon här bara...
Jag saknar något. Bara en stark känsla fast att jag inte behöver ha någon här.

Äh. ska fan sluta skriva nu ....
innan jag börjar spinna in på allt som rör sig i min skalle.

Jag litar inte på min skalle. Det enda jag litar på är mitt hjärta!

Mitt hjärta öppnas lite sådär extra för dig.
Vem säger jag inte. Det får ni klura ut själv.
Och frågar du inte så får du inget veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0