Tolkningar

Hur man tolkar saker på rätt sätt.
Ja, hur ska man tolka saker på rätt sätt egentligen?
Och hur vet man på vilket sätt det tolkas på av andra?
Man kan tolka saker positivt, negativt och rent av blankt.

Så ska man öppna sin mun från första början?
Nä, jag har fått erfara att man hädan efter inte ska göra detta.
Jag har fått stå mina kast ang. detta, men har alltid varit en person som tänkt det bästa om alla.
Att saker som jag sagt (som kanske inte varit det smartaste)
har jag alltid trott att folk förstår för att dom e smartare än så och känner mig.
Men ibland är folk inte så smarta och djupa som man hoppats på, och folk inte känner mig över huvudtaget.

För alla människor är olika och alla tolkar saker på olika sätt.
Sen måste man verkligen verkligen tänka först, vilket jag kanske inte alltid har gjort förut.
Men det är något jag utvecklar hela tiden.
Och allt händer av en anledning.

Jag ska bara ta vara på hela processen när det gäller det mesta.
För allt har betydelse. Men jag är glad över att jag fått ut allt och fått må som jag gjort.
Och givetvis är jag oerhört tacksam för de få människor jag har kvar i mitt liv.
Som verkligen är där för en när man behöver det som mest.

Hädan efter så behåller jag mina hemligheter för mig själv.
Och väljer verkligen vem jag ska prata med och inte prata med.
Och på vilket sätt jag ska prata, hur om vad.
Det finns mycket som kan tolkas fel i många lägen.
Vilket egentligen gör mig ganska ledsen, då jag vill se det bästa hos alla.

Men jag ligger lågt...



Goodnight everyone.
I'm gonna go to the doctor tomorrow I hope.
I found some weird lump on my neck yesterday.... :(
Wish me guuuuud luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0