The wild cat...

Vissa människor kan titta på mig och se en vild katt.
En vild katt som vill ut och fånga byten.
Katten är lugn för tillfälligt och det är ingen som kan få denna vild katt att bli tam mer än hon själv.
Hur mycket du än försöker att tämja så är det bara vad du tror,
för en vild katt kommer alltid att förbli en vild katt.
Och att försöka att ändra på katten är inte lönt, hon är den hon är!

Vissa tror jag vill ge mig en omgång så jag blir tyst.
Men det som vissa människor inte förstår är att ju fler omgångar katten får, desstu mer vill hon ha.



Vild katter kan vara lömska, men hon försöker bara lista ut hur sitt byte fungerar innan hon attackerar.
Hon kan tappa bytet och vinner inte alltid, och den största utmaningen för henne är en annan vild katt.
Hon är ingen som ger sig i första taget, men blir samtidigt ganska lätt uttråkad.
Katten kan bli arg, men hon håller sig oftast i skinnet.

Puman är vid liv igen. Meow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0