Same same but different

Ibland blir jag förvirrad.
(Eller nej, jag ÄR förvirrad).
Ibland vill jag ta på dig bara för att jag saknar dig så.
Att känna den närheten som jag gjorde med dig.
Och då syftar jag inte på någonting sexuellt utan bara närheten som en vän.
För att jag saknar relationen som fanns.
Men den är borta och lika så du,
men jag blir förvirrad för det finns en annan person i mitt liv som påminner om dig.
Det är inte bara jag som har sagt det,
många som frågar mig vem du är och säger samma sak.
Jag hittade en ersättare.
Jag antar att du kanske inte är bra för mig.
Visst är ni olika på många sätt i utseende och personlighet,
men samtidigt så är ni så lika.
Det är verkligen inte bra men jag kan inte hjälpa att titta lite extra.

Jag vill dansa med djävulen.
Jag gillar risker, jag väljer själv och jag lär mig varje gång.
Trots att man känner sig dum ibland.
Jag kan inte hjälpa att jag dras till dom där med lite extra krydda.
Det är där jag har någonting att hämta och lära.

Man behöver lite BUS i vardagen & någon som man kan dampa lite med.
Glimten i ögat är bara ett plus i kanten ;)

Fyll upp min rastlösa vardag och håll mig i handen när vi vandrar i natten...

Kommentarer
Postat av: martin

is very very pretty, i am Martin,

2010-07-04 @ 03:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0