What a crazy night....



Oh lalla



HAHAHA



Who has the best mouth?



Shooting range. And me, with a beer.

Ganska random kväll igår.
Man var inne i dimman ganska så snart.
2 martinis senare tar vi taxi till Sibbarp.
Kommer upp på SKJUTBANAN där Erikas farsa bor, hennes lillebror hade fjortis fest.
Vi står alltså där, i ett hus, randomly mitt på en skjutbana på fjortisfest med en Barbera-docka.
Fjortisarna flyr när vi tar över festen och sätter på fet musik, och totalt flummar bort i dimman.
Brittan-fittan barberadockan var med ett tag, sen va hon trött.
Blev en hel del dans (musik som inlägget tidigare).
Tar oss in med taxi till Möllan, efter många om och men.
Men vi åker med världens ballaste taxishaufför.
979797 för övrigt, vi har disco han och jag i bilen och typ dansar samtidigt som han kör.
Galet ball. Vi hamnar på Inkonst i alla fall.
Där har jag ingen aning om vad som försegår riktigt.
Men... jag kom hem i varje fall, helskinnad.
Vaknade upp imorse med min dator på magen.
Och cashew nötter i sängen. Bra Lee, bra!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hm!!! Ibland kan man ju diskutera vem som verkar knarka! Lite väl starka ord att skriva i den kommentar, eller hur? Nu blev jag allt lite besviken på dig! Vad kan man begära på ett sådant forum? De flesta människor är är BARA YTA! Skrapar du på ytan så finns inget under! Jag leker inte med uppblåsbara porrdockor iallafall!så det så (är inte sur)

2009-05-17 @ 13:07:46
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Nej, knappast! Inte kul att se sin dotter leka sexlekar med en uppblåsbar Barbara! Vänta du själv tills du får barn...det är väl en sak att göra det, men att lägga ut bildena på bloggen...suck gumman

Kram på dig ändå...kul att det finns leksaker som du och dina vänner gillar dock =0)

2009-05-18 @ 00:36:46
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0