Way to many Piña Coladas....?

WHAT A NIIIIIIIIIIIIGHT!!
Helt underbart fantastico.

Fan va kul jag hade med Sofie igår.
Fördrinkar hemma hos Sofie, bara hon och jag.
EN HEL ROM FLASKA SENARE så blev det en
cykeltur till Babel och där blev det en massa house musik. Riktigt fett!!!
Det var Sébastien Léger som spelade.

Kolla in denna....



Vi kom ganska sent, men Sofie snackade in oss gratis =)
Vi sprang ut efter en stund och jag hade en cool hatt på huvudet som jag tagit av någon.
Mycket bra Lee, mycket bra! :D



Denna bilden resumerar ganska mkt av vår utekväll :)

Sen efter det blev det KB, tydligen.
I kön mötte vi Glenn och Marcello. Lige pludsligt står dom där =)
Där inne är det bara dans och tydligen någon öl för mycket.
Tiden gick fort, men så är det alltid när man har roligt ju.
Har dokumentation med min kamera på hemvägen.
Mycket trevlig videofilm som man inte kan annat än att skratta åt.
Ibland undrar jag vart jag kommer ifrån och hur jag kan bli så störd som jag är.
HAHAHAHAHA!!

Blev lite missförstånd mellan mig och Sofie när vi skulle hem men det löste sig ganska fort.
Somnade på deras soffa direkt, si sådär klockan 6-7 imorse.
Vaknar av BANANA PANCAKES av Jack Johnson någon timme senare.
Vi slänger på oss kläder och flottar ner till Mc Donalds för en söndagsfrukost.



Jag går barfota dit. FANTASTICO.
Alla kollar dock konstigt på mig. Varför det??
Har ni inte sett en tjej utan skor förr?
Jag bryr mig inte. Folk fortsätter titta.
Har jag fula tår kanske?
En liten unge som står bredvid mig i kassan tittar
konstigt på mig och frågar mig varför jag inte har skor på mig.
Jag säger att jag har ont i fötterna.
Sen tittar han på mina fötter igen och säger:
- Men alla andra har ju skor på sig, alla utom du.
Sen vickar han på huvet och tittar på sin pappa.
Men jag vill inte vara som alla andra!!!!!!!!!!
FAN VILKEN MOBBING!!!!!



Kommer hem, kollar bilder på fejjan som A. har lagt upp från Belize.
Underbara. Fan vad jag vill dit med dom, och till Guatemala.
Sen kom My, då storstädade vi.
Sen var det dags för middag, tog en doggybag med oss till Rörsjöparken.
Där vi satt med Hannah, Fanny och Mojje.
Kom nyss hem därifrån för det blev lite för kallt.
Ja det var min dag idag och igår.

Nu ska jag luffa vidare lite. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0