Next step in life....

Är en bra bit på vägen i livet och mår hej dundrans bra.
Beroende från dag till dag, för att jag inte riktigt hunnit ställa om mig än
när det gäller mentaliteten osv.
Men så fort jag är sysselsatt ( i detta fallet jobb, så mår jag fantastico )
Pratade lite med Lee på fejjan igår,
fick höra att han stötte på Adeline, Tim, Igor och Guy i Belize i förregår.
Så nu vet jag iaf att dom lever och har det bra. =)
Jobbet trivs jag skit bra med, det går framåt med andra ord.
Och grabbarna e fantastico =)

Fick mina pengar igår på en stor check.
Den var ganska saftig att lämna in, kändes oerhört skönt att det klirra lite i kistan igen.
Det har varit mycket "stress" pga alla pengar man inte har fått sista tiden också.
Men det känns bra nu i alla fall.

Hittade resor från Brüssel till Cancún för 150 EUROS!
Men det blir inget mer Mexico igen för min del.
Har en hel del destinationer som nästa stop.

Intressanta besök:

Holland - Amsterdam i sommar - ett måste!

Sen efter det....
Australien - Melbourn
Thailand med Sofie - Jobba - lite överallt
Philipinerna med Annica - Testa på deras kultur
New York och Los Angeles
Israel
Marocco
Indien

listan byggs på mer eller mindre hela tiden, har ju en gammal lista också.
Men olika sorters ordning nu.
Nu är det dags att gå ner och jobba, dricka massa kaffe och flippa loss lite :)

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0