Today´s picture



Här är exakt samma bild, samma syn som jag hade när jag hade
min första dröm som jag minns och som blev sann i Mexico.
Jag och Maja gick på denna gatan, på väg ner till stranden i Playa Del Carmen.
Såg en paraglider nere i vattnet och det var då jag berättade för henne om drömmen.
Jag har det nedskrivet någonstans tom.
Det var sen den dagen det började med mina konstiga drömmar som inte går att förklara.
I förregår tittade jag på några norskars bilder på facebook.
Och ser då denna bilden.
Den är på exakt samma plats, samma gata och samma syn jag hade när jag berättade för Maja.
Sammanträffande?

Jag tror att jag har drömt världens underbaraste dröm i 4 månader.
När jag kommer tillbaka till "verkligheten" och minns min underbara dröm
så känns det som om ingenting av det som man upplevt finns här hemma.
Men jag vet att på andra sidan jordklotet så finns drömmen.

Drömmarna fortsätter att komma.
Senast igår så drömde jag om att jag var på en underbar strand, finare än finast.
På stranden sålde dom suvenirer, men det var inte Mexico.
Suvenirerna var annorlunda och det var mer anikt på något sätt.
Fanns olika sorters små bungalows etc. Vackert!
Det var jag och två till, såg aldrig ansiktet på dom.
Men jag tror på att drömmen finns där ute någonstans.
Eller jag tror inte, JAG VET!

Kanske finner Adeline och Tim igen? =)
Återstår att se. Nu ska jag på dejt med Lina.
Sen är det vaxning som gäller. Wiiiiihoooooooo...

Kommentarer
Postat av: Bitte

Gumman! De där souvenirerna som någon sålde i drömmen, minns du vad det var för något? Hur de såg ut alltså, det har en stor betydelse om du minns någon liten detalj. Det är väldigt spännande drömmar du har ska du veta, jag hoppas du förstår att du drömmer sanndrömmar? Fotot ser onaturligt vackert ut,som en tavla,målat ur en paradis-fantasi!

2009-05-07 @ 20:44:41
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Spikmattan väntar på dig...du lär inte ångra dig!

Det kan rentav sätta igång en massa bra processer i din kropp! Nu är det dags för mig att lägga mig på den en 20-30 minuter! Hör av dig när du får några timmar över (det gäller ju att prioritera och jag förstår ju att ett besök hos mamma inte hamnar på första plats) hahaha!

2009-05-07 @ 20:48:19
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Spikmattan väntar på dig...du lär inte ångra dig!

Det kan rentav sätta igång en massa bra processer i din kropp! Nu är det dags för mig att lägga mig på den en 20-30 minuter! Hör av dig när du får några timmar över (det gäller ju att prioritera och jag förstår ju att ett besök hos mamma inte hamnar på första plats) hahaha!

2009-05-07 @ 20:49:33
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0