El Gato y apartamento

Ja då var det dags att ta några steg fram i livet.
På det positiva planet och prova på lite nya saker.
Jag fick ett argt telefonsamtal efter jobbet idag (eller egentligen två)
Men det ena var i från Leif, angående min katt som han passar.
Jag har ju inte fått min lägenhet ännu.... 
Och det irriterar honom att ha min kisemise.
Ja, jag väntar på svar av folk men det ser inte ljust ut.
Jag har en vecka på mig, sen blir det en spruta till älsklingen.
Så är det någon som läser, vet att du vill ha en katt,
eller någon som du känner vill ha en så HÖR AV DIG TILL MIG!!!!!!
Hon är 3 år, och alldeles underbar.

 

Har jobbat tre dagar i streck nu.
Börjar kännas nu att man jobbar tidiga morgnar, jag som är så van vid att sova haha.
Men det är bra att vända lite på dygnet igen :)
Imorgon är jag ledig, massor att göra.
Men först och främst, SOVMORGON wiiiihooooooooooooo!!!!
Jag storm trivs, och börjar få in snitsen på en hel del, fast än att jag lär mig ännu.
Känns fortfarande ganska konstigt att jag är kock, SUSHI-KOCK!
Så här kan man se ut när man tar en snabb bild på sig själv i jobbkläder
när man springer upp för trappan för att hämta ordentliga plåster hemifrån till jobbet.
(Tur att man bor 2 trappor upp)
För heter man Lee så SKALAR man av sig TRE fingrar.
Ja, kock var det ja....Hejsan tjosan.



Har varit och tittat på ett rum i en lägenhet idag.
MÖLLAN givetvis med två snubbar på Sofielundsvägen.
Hel softa killar, hade nog gått underbart bra!
Så på fredag så bestämmer vi om jag ska flytta in eller inte.
Då gäller det bara för mig att ordna upp allt med min egen lägenhet först.
Skaffa mig en mindre säng också typ....

Nej, smider planer i skallen.
Återkommer en annan dag med mer info.

Enjoy life, and never stop smiling.

Puss


Kommentarer
Postat av: Bitte

Du kan väl kanske höra om du får ha en katt där?

2009-05-07 @ 10:20:55
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: patrik

hej kusin patrik här jag hörde om din katt o jag e intresserad av att ta hand om misha hon kommer att få mycket kärlek o bus av både mej o barnen hör av dej om hur du har ordnat det för henne patrik.persson69hotmail.com eller 0765948553 kram från patrik

2009-05-10 @ 01:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0