stay or go?

Ja da var man inne pa Poc-Na igen.
Men anvander bara datorn en stund dock.
Jag och Shannon har dragit oss ifran Hi-Na-Ha tillsammans med Tim.
Tim blev utslangd forst, sen Shannon och Carlos det lilla gayrovhalet har inte ens sagt nagot till mig.
Jag pratade med Sergio imorse och inte ens han ska stanna pa stallet.
Sa vi drog. Inget jobb, inga pengar. NADA!

Det vi tror ar att han kommer stanga ner hela stallet medans han aker pa
semester sa han vill inte att nagon ska bo dar medans han e borta.
Sen e han sur for att jag och Tim hookade upp va jag vet. For han anser att Tim e en gringo.
Well well..

Jag ska forsoka ga till Argentina baren och forsoka ta ett jobb dar.
har skaffat mig ganska bra kontakter pa on redan, sa det loser sig sakert.
Det kanns som om det ar sa lange sedan Maja akte hem.
Det kanns annu langre sen Goo & Sutto akte hem. Oh jag saknar dom! :(

I varsta fall sa far jag boka om mitt flyg igen och bege mig hemat, jag maste bara tanka lite forst.
Tim var verkligen pa daligt humor igar och jag pallar verkligen inte massa negativt skit runtom mig.
Sa jag lamnade honom i fred, och idag ar han glad igen men idag ar det jag som ar lack.
Eller ja, fundersam och kluven. Just nu flyttar han alla sina saker till ett annat stalle.
jag funderar mest bara pa om jag ska bli full eller inte just nu, for jag orkar inte ta det idag.
Kommer anda vara pa Argentina baren anda, sa varfor inte jobba dar ocksa?

Ja gott folk, valkommen till Mexico. Dar alla kan FUCK U OVER when ever!
Just nu vill jag bara hem faktiskt.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Bitte

Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem!

Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem!

Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem!

Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem!

Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem!

Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem!

Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem! Kom hem!

Pleeeeeeeeaaaaaaaaseeeeee? I need you!!!!!!!

2009-03-27 @ 12:44:36
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0