pust

Man kan inte ga och bli kar i nagon pa andra sidan jordklotet Lee.
Vi pratade om det har och vi ar pa samma niva iaf, men vi far helt enkelt ta det som det kommer.
For vad vi har nu och njuta av det sa gott vi kan ....
Det ar fysiskt omojligt att ha en pojkvan fran Amerika, som inte riktigt ar bostatt nagonstans.
Just nu i Mexico, och javisst ...
Han pratar om att resa till Europa, skaffa ett jobb i Amsterdam eller nagot liknande.
Han kollar aven resor till Sverige i sommar,
han maste lamna Mexico inom nagra veckor for att hans visum gar ut.
Sa det kan faktiskt vara mojligt att jag kommer hem tidigare trotts allt.
Allting ar just nu bara en stor klump i min skalle.
Jag jobbar som bartender pa en bar som heter L´Argentinas.
Jag kommer hem till Sverige och ar "utbildad" bartender utan av att ha gatt min kurs.
Underbart. Men vi lever pa dricks o 100 pesos per dag, hostels och boende ar dyrare an vad jag tjanar.
Tur att de foder mig och och dricker fria drinkar under arbetstid.
Bor idag och imorgon med Timmy, men sen maste vi flytta ut ur den fina mansionen.
Lat mig tanka lite till sa aterkommer jag med mitt beslut.
Tror Timsan och jag maste prata lite mer om det har trots allt.... Men Amsterdam blir av i sommar iaf.
Och alla dar hemma ar valkomna att folja med!

Det ar fysiskt omojligt att INTE bli kar i detta paradiset.
Maja, jag vet hur du kanner dig nu dar hemma.FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0