My dream is to fly over the rainbow, so high...

Ja ibland suger komunikationen mellan olika sprak.
jag kan ha det valdigt svart ibland, men jag forsoker iallafall.
Ibland tar det bara pa en som fan, och pang boom sa orkar jag inte mer.
Vill bara prata Svenska lite, bara liiiite... nagon som forstar mig och kan komunicera med MIG!
Igar hade jag ett helvete i baren. Eller ja hela restaurangen var helt cp!
Jag och Mauricio i baren, alla skrek pa alla,
och givietvis sa var Raoul dar och skrek annu mer.
Raoul ar agaren till stallet jag jobbar for.
Dar var manga klagomal i restaurangen,
men det enda stallet och personalen som INTE hade klagomal var baren, hos mig!!!!
Maricio hade lite problem med, med Raoul.
Han verkar gilla mig, men man vet aldrig han kan nog vanda ganska fort.

Folk satt i baren och vantade pa platser att ata i restaurangen
sa ni kan ju tanka er hur mkt folk dar var.
Mojito hit, Mojito dit, Margaritas, Capiriñas bla bla bla.
Jag lar mig snabbt, vilket e bra for mig. Lara sig nya saker alskar jag!
Och jag kan inte forsta varfor jag inte tagit beslutet om att vara bartender tidigare.
jag alskar det! Det ar saaaaa Lee over hela sitsen.
Det handlar bara om attityd och att ge bra service till kunderna ju! :)
Jag smilar, tar hand om dom etc. Det e ju det basta!!

Pratade med Kilroy idag.
Jag kan andra min flygbiljett igen, men far betala for det annu en gang om jag vill gora det.
Sa det kan vara sa att jag och Tim aker till Sverige om nagra veckor.
Kanske ar sa att vi drar till Amsterdam!? Jag har ju ingen lagenhet direkt att komma hem till.
Funderar fortfarande en hel del pa saker och ting.
Just nu tjanar jag bara massa drickspengar i baren, men jag tycker om det for det e kul.
Jag betalar inte nagonstans att bo, bor med Tim ... Ger han val en slant sen antar jag.
Men ja. Jag vet inte. Det e inte samma nar man har en sa kallad "pojkvan" har.
Hmm., har ingen aning om vad jag skriver och babblar om.
Min blonda skalle snurrar.

nej, nu ar jag for svettig. Maste dra ner till stranden och ta mig ett till dopp.
Har fatt mer sol idag, kande mig alldeles blek innan for att jag bara har jobbat.
Bilder kommer sen. Nagon gang.
Idag e min lediga dag, sa blir nog lite fest ikvall, kanske tom Pocna?
Far se vad den gamla gubben tycker. Haha.

Puss och hej lingonbanan





Yepp, har har ni Tim och mig! :)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Kul kul, Miss Drinkexpert! Se bara till att få någon form av skriftlig bekräftelse på att du arbetat som bartender där i Mexico, det kan vara bra att trycka upp i näsan på någon blivande arbetsgivare. Du får bjuda mig på en drink någon gång och visa dina färdigheter...najs Hälsa Tim från Mamsen...! Hugs!

2009-04-01 @ 08:45:29
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Kul kul, Miss Drinkexpert! Se bara till att få någon form av skriftlig bekräftelse på att du arbetat som bartender där i Mexico, det kan vara bra att trycka upp i näsan på någon blivande arbetsgivare. Du får bjuda mig på en drink någon gång och visa dina färdigheter...najs Hälsa Tim från Mamsen...! Hugs!

2009-04-03 @ 10:44:26
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0