Amigos!!!

Hejsan svejsan!


Ja som Goo hade imiterat Phil Collins och sagt: Another day for u and me in paradise.

Och gjort sina fina lilla små gester som han gör.
Jag saknar vår gemensamma "HAPPY-DANCE" som han och Sutto gjorde.

Jag antar att min mamma faktiskt hade rätt när det gällde att man kunde vara själsfränder utan kärlek,
men bara vänskap. Jag älskade allt med honom!

Oj va jag tjatar om att jag saknar dom, men jag gör ju det och kan inte rå för det.

Jag känner mig lite ensam här på Hi-Na-Ha, det är en bra bit till civilisationen lixom.

Men jag trivs här enormt bra men ibland vill man bara ha lite mer människor här.

Hade nog gråtit av lycka om någon polare hade kommit och hälsat på.

Har underbara dagar i värmen här och jag tänker ofta att detta är en dröm, men det är det inte.
Det är verklighet, jag nyper mig själv ibland och tror att jag ska vakna upp, men ikke sa nikke.

Börjar sakna Maja faktiskt, känns konstigt att hon inte är med mig.

Vi var så vana att ligga nere på Playa Norte med dom andra, gå ner till beach-baren etc.

Men nu är jag själv bakom baren istället, och det var ju det som var meningen med resan egentligen,
men känns fortfarande ovant att stå bakom baren på ett fint hotell.

Jag funderar på att försöka få med Sergio ner till Pocna ikväll och festa lite.

Antagligen någon man kan hooka upp med där,
verkligen inte svårt med alla back-packers som reser från hela världen,
många att prata med menar jag med "att hooka upp" och inget annat.
Får se om Tim är sugen, i värsta fall får jag ta mig dit själv, men då måste jag sova innan jag går någonstans.
Sergio har lovat mig att visa hur man gör massa drinkar idag.

-         We try, then drink everything and then we are drunk.Yey! Haha!

Better drinks when you are drunk. Si? *stort skratt*


Han har även lagt ut en bok i baren, ett lexicon för engelska och spanska,
men det innehåller även meningar och annat. Jätte bra, så det ska jag öva på direkt! :)

Har redan försökt med Réne, en av snorklings-turens båt män.

Ja idag är det då dags att bestämma sig hur länge jag ska stanna här.
Blir antagligen 2 månader till. Så den 24 maj med andra ord! :)

Nej nu måste jag gå och bajsa.
Puss puss på er! Saknar er alla där hemma!!!



Från vänster: Goo (Tim), Georgia (hunden nere i hörnet), Jag,
Lee, Maja, Keilan, Meg och bakom henne befinner Sutto (Paul) sig...
Och detta är nere på Hi-Na-Ha! =)


Kommentarer
Postat av: Annapanna

klart du ska stanna, sånna chanser kommer inte ofta :)

2009-03-19 @ 08:58:31
Postat av: Bitte

Puss på dig gumman!!!



2009-03-23 @ 00:48:56
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Jag beundrar dig gumman...glömde skriva det! Puss

2009-03-23 @ 00:49:53
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0