Update

Hej allesamman som läser troget.

Börjar känna mig som Viktoria Silvstedt. Mixar engelska ord med svenska.
Lite som Marcello för övrigt hahahaha ;)
Jag och Maja pratar mer engelska med varandra än svenska.
Idag är man bakfull. igen. behöver inte skriva det längre snart.
Har varit en hel del dricka sen vi kom hit,
och man skulle lätt blivit alkis på heltid om man stannat i Vegas tror jag.
Men man börjar komma in i samhället mer nu, känner mig inte riktigt som en turist längre.
Hittar överallt nästan och vet var vi ska börjar dagen etc.



Det enda jag saknar hemma är mina vänner och familj. 
Tänk att ha sina vänner/familj med sig här.
Det hade verkligen varit det bästa någonsin.
Jag vill inte åka hem.
Men någon gång måste man väl vakna upp och återgå till verkligheten?
Eller? Måste man verkligen det?
Jag är så jävla lycklig. Ja, jag har förtjänat det här, verkligen!!
Alla mina vänner sitter mig varmt om hjärtat iaf. Saknar dom djupt.
Blir sjukligt glad så fort någon av dom skriver till mig på msn etc.

Sitter och tittar på TBS, lätt den bästa kanalen i USA enligt mig.
Visar filmer heeeeeeeeeeeela tiden och när det inte e film så visar dom serier.
Hängde med Shaun och Ryan igår, som är DJ på ett Hawaiian Tropic.
Det e mer Majas smak av kille, men han och hans roomie Ryan är sjukligt trevliga.
Vi var hos dom och hängde, jag lekte med illrarna som är så underbart söta, dom DJ:a lite.



Kollade på "NORTON hears a who" (eller e det HORTON?)
och sen såg vi Fear and Loathing in Las Vegas.
Ja, jag som har tjatat sönder mig sååååååå länge på att se den filmen, fick äntligen se den nu.
Så jag blev happy!! Sen spelade jag och Ryan Super Mario 8 bitars.
Hela det där, att det heter 8 bitars.... är ganska svenskt. Undrar vem som kom på det???
Amerikanarna fattade ingenting av det iaf. haha.

  



Dom visar en hel del av Vegas som inte alla andra turister ser.
Får verkligen uppleva det riktiga av USA.
Ska försöka få dom att ta med oss till en fet strippklubb ikväll.
Har fortfarande inte varit på en. :(

Jag orkar verkligen inte lägga upp bilder på bloggen.
Blir väl en eller två typ.
Jag har skiiiit många på facebook.
och jag vägrar lägga upp på någon resedagbok eller nått i den stilen.
Har skaffat mig MYSPACE också, för mina buddies I´m making over here.
Så där kan ni även se en del bilder... men då gäller det ju att ni har myspace också.

Funderade på att lägga mig och ta ett bad. Maja sover som vanligt.
Har varit sådär halvt bakfull / full hela dagen idag.
Shaun körde oss hem imorse... eller ja runt 12.
Stack och lämnade tillbaka adaptern vi köpt som inte funka.
Iklädd keps,brillor och kläder i helt omatchande färger. Still drunk.
Köpte 2 nya adaptors, och nu funkar det... äntligen!!
Maja åkte hem, jag hoppade av vid Mc D´s och köpte ett meal.
Tyvärr så har dom tagit bort SUPERSIZE mealen i USA sen dom gjorde filmen SUPERSIZE!
Det var ju en av sakerna jag skulle prova i USA.
Fan också, så jag fick nöja med mig ett vanligt. Införskaffade en dunk vodka också.
Tur att man är över 21 iaf :O)
19.99 dollar för 1,75 liter vodka.Billigt, javiiiiiiiiiiiiiiiisst!!
Har nu 2 st ... skit coola flaskor har jag hittat, en JIMI HENRIX vodka...
men dom e cp dyra. Håller mig till dom billiga RUSSIANVODKA!



Vann föresten igår... betta 1 dollar. vann 10. Nice.
Cashade ut det direkt, det fick bli min bussbiljett för dagen ;)

Det enda som är sjuuuuukligt störigt är att det finns FÅTAL ställen som utför brasiliansk vaxning här.
Du måste gå till värsta SPA.et ..... och du hittar det typ inte under 100 dollar.
Fatta så sjukt dyrt det är. Funderade på att göra det själv.
Men jag satte ner förpackningen igen och backade undan... ALDRIG I HELA MITT LIV!
Kanske ska vänta tills vi kommer till Mexico och det e billigare, ingen aning.
Men det börjar bli hårigt nu. hahahhahaha.....
Tur att man inte har haft sex med någon iaf.
Känner inte alls för det heller faktiskt, känns konstigt att JAG säger det...
Maja har tagit över min roll, men jag PALLAR verkligen inte bry mig längre.
Och för dom som känner mig, vet hur jag är!!!
Tjatar om det hela tiden, precis som Cello. (Huggna ur samma sten, they say)
Nog om sex nu.

Well. Nu ska jag pysa, luktar fortfarande bara iller.
Farot? Heter det så?

Puss o bajs. Peace out. God Bless u all ;)

Kommentarer
Postat av: Bitte

I LOVE YOU BABY!!!!!

Puss på dig!

2009-01-28 @ 11:39:26
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Sophie

HAhahahahah en dunk vodka!!!!

2009-01-28 @ 11:56:13
Postat av: Lee

Ja jag vet. Flaskan e över stor så för mig e det en dunk

2009-01-28 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0