Trettondags-drickande?

Javiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisst som Miffo brukar säga.
Klockan är nu 04.00.
Och jag har njutit av några drinkar i 2 tjejers sällskap.
Mukke trefligt kan jag sajja.
sen kom deras vän med, så var vi 4 st inne på Scandic.



Jag har varit hemma hos Sofie och Josse.
Jävla fint hem. mysigt och som för övrigt var granne med en gammal vän som
bor på samma gata som vi hade våra "MÅNDAGS-KLUBBAR" i somras.



Me and Sofie på Scandic



Det roliga med den här bilden är att det kom fram en alban
och frågade hur många drinkar vi ville ha.
Sofie och Josse sa inga, medans jag sa FEM STYCKEN TACK på skämt!!!!!
Och den jäveln kommer fram med 5 st redbull-vodka.
Helt jävla sinnes! BALL!!!! Tack och hejdå sucker!



Och här har vi SUCKERN och Sofie .....Ja ni förstår ju varför vi skrattade va?



Josse, Sofie och jag som sniffar läppglans.
Säääääxi Sofie ;)



Kvällens bästa bild.
Det är MEGA LOL på den! :P
Josse tog bilder från bardisken hela tiden, sen kände jag för att vara med på en kant.
Gillar reflektionen och minen ;)



Jag lyssnar inte riktigt på vad du snackar om .......
Lalla lalla laaaaa.... Skål... *Lee i sin egna lilla värld*


Jag vet inte rikigt, men jag tror att bilder säger mer än ord??
Det var riktigt kul iaf. och det kommer nog bli roligare på lördag hoppas jag :D

puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0