Lillebroren som inte är så liten längre

Jag har varit och hälsat på min lillebror idag utanför Trelleborg.
Jim - min lille köttbulle som vi alltid sa när han var liten.
Det var trevligt. Helt sjukt vad han har vuxit, 185 cm
Jag börjar känna mig gammal nu när små syskonen börjar bli äldre.
16 år, snart gymnasiet för honom. Helt ofattbart!!
För mig är han fortfaranden 5 år typ.



Bodde på en stor gård, en stor golden retriver, 2 katter.
Varav att en av dom såg ut som katten Gustav.
9 kilo och trött och seg och bara låg och mös. Vilken underbar katt!!!
Jag tackade nej till både läsken, och kakorna när vi fika.
Nu är det nya tag som jag har sagt.
VATTEN??



Passade på att ta en EGO-bild på mig själv i solen. ego som man alltid är :)
Gillar min 80 tals stil, skrikiga färger och sne lugg med sne hästsvans.
Fick låna Rumpnissens öronhängen också, matchar min tröja.
Mega fina :) aj whant.



Fick tom. farmor anka till att göra fredstecknet! Roligt va det :)

För övrigt så har jag mest varit på gymmet idag.
Skyndade mig dit för att inte missa passet klockan 17.
Kommer dit och kommer då på att Johans pass inte börjar förrän 18.30
Jaha, beslutsångest som man har så funderar jag över om jag bara ska köra gym.
Eller gå hem och komma tillbaka eller köra gym
OCH vänta till passet börjar och köra det OCKSÅ?
Cykla hem i kylan orkade jag inte, för kallt.
Så jaaa det blev gym i 1 ½ timme, sen Body Pump och ALOT OF STRETCH efteråt.

Helt jävla underbart med träningen. Fast jag var helt slut efteråt.
Jag älskar det.... Fan, det finns inget bättre.
Johan hade saknat mig sa han.
Men OOOJ,  så länge har jag väl inte varit borta?
Inte kört hans pass på lite över en vecka bara... eller 2?
Skönt att vara igång som vanligt nu igen i alla fall.



När man lämnar kameran på bordet hemma så får man skylla sig själv
om gangster maffian leker med kameran! HAHAHA.
Fin bild J. =P
Och tack som tog så roliga bilder som jag kan lägga ut på nätet ;)

Kommentarer
Postat av: jane

härmis!!! D

2009-01-06 @ 08:30:28
URL: http://gumpen.blogg.se.blogg se
Postat av: jane

hahaha..jag såg ju ut så på nyår! härmis härmis härmis!!! nanananan :)

2009-01-06 @ 13:45:59
URL: http://gumpen.blogg.se.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0