Insane in the brain

Igår fick jag och Maja se en helt annan sida av Las Vegas.
Vi blev polare med DJ:n på Hawaiian Tropic.
Vi drog med till hans bachlorpad (eller hur man nu stavar det)
han bodde med en annan snubbe... Dom va båda DJ:s.
Dom bodde precis utanför, luften var helt underbar där.
Fräsh och man kunde andas helt normalt, ingen trafik och inga avgaser.
Lugnt och fint bara. :)
Verkligen det där garaget, uppfarten med basketbollskorgen etc.
Riktigt Amerikanskt.



Det var dimma ute igår, och det var helt sjukt.....
Hela himmeln lös upp av stadens alla ljus.
Halva Vegas hade ett stort grönt ljusmoln från MGM Grand.
På vägen hem så lyssnar vi på en låt på radion.
Den passade in så jävla bra i just det ögonblicket, om jag bara kan minnas vad låten heter.
Men jag var faktiskt smart nog att filma hela ögonblicket.
Vi satt helt tysta och bara njöt (eller ja, iaf jag)
Det var lite som Fear and Loathing in Las Vegas.



För er som har sett filmen,
så vet ni kanske att carousellen på denna bilden är en bar som snurrar runt.
Den var dock inte igång, men jag älskar scenen när han inte kan gå av för att han är så hög.

Idag vaknar jag, bakfull och ja gud vet vad....
Jag älskar att jag har RESORB med mig :)
Min fot bultar, smärtan är olidlig.
För er som inte visste det så har vi gått flera mil under några dagar.
I nya skor, högklackat etc.
Resultatet är ju att jag har sår UNDER FOTEN.
Skoskav och skinn som jag rivit av så nu är det bara köttslamsor.
Mina plåster åkte av igår på fyllan, så det ser inflamerat ut nu.
Hela foten bultar av smärta och jag kan inte gå på den nästan.
Det är ganska bull med tanke på att vi ska till Gran Canyon imorgon.
Jag tog sprit och rengjorde, men det hjälpte inte så mycket.
La mig och tog ett bad för att piggna till och tvätta mina sår, så nu ligger jag här i sängen...
Funderar på att dra och handla nått att käka.
Maja sover som vanligt.

Vaknade med sängen full av saker.
Kamera, dator och givetvis så trampar jag på ALLA vindruvor
som låg i en påse brevid sängen när jag reste mig upp haha.
Hade försökt ringa hem igår på fyllan till några polare....
Tur att ingen svara, det hade blivit dyrt.
Råkade radera nått nummer också, hade ingen aning om vad jag gjorde.



       

Ps. för dig som använder SPOTIFY.
Sök på Boogie Wonderland, lyssna på hög musik....
70 talet, tänk dig tillbaka till Studio 54 tiden.
Jag gör likadant nu. Och om jag så ska behöva betala 20 dollar.
så ska jag dit innan vi åker hem. STUDIO 54 HERE I COME!!
I´m gonna BOOGIEDOWN THAT SHIET!! =)




Ciao baby

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hör du du du...kan du inte ta en bild på Armando som du så ofta pratar om? Och du? Vem är Chris och vem är Christoffer på bilden? Den ena killen är ljus och den andra mörk..nyfiken MEGA-KRAAAAAM

2009-01-24 @ 21:58:32
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Armando har jag lagt upp på om du scrollar ner. en stor fet mexicansk snubbe med 2 flaskor. Chris är Christopher, och det är han med det fina leendet! =)

2009-01-25 @ 02:18:00
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Bitte

Men det är ju TVÅ stycken som ler stort och fint! (white teeths) ;0) Morgonkram! Is is the blond or dark-haired one?? Vi var och såg Disney on Ice igår på Arenan - gigantiskt stort! Skulle vilja se en match där någon gång och festa till det lite :)

2009-01-25 @ 12:04:10
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Nice 4 u! Det e den blonde. Han andre e ju rätt ful!

2009-01-26 @ 06:20:29
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Bitte

Nice catch!! Då var det han jag trodde hela tiden :)

Jag tycker du har varit borta tillräckligt länge nu...se till att komma hem nu omedelbums!!! Fattar du att ni ska vara borta i 2,1 månad till???? HUR ska det gå?? Megakram från mig, Sara o Johannes love

2009-01-26 @ 15:48:00
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0