Favorit i repris

Ett citat av mig en kväll för någon dag sedan.....
" Oh, det är sånna här tillfällen man måste minnas "
Och det var verkligen en kväll att minnas.
Sen att alla ASGARVADE efter att jag sagt det pga
en massa konstigheter är en annan femma.

Ikväll har också varit en mysig kväll i goda vänners sällskap.
Jag håller verkligen med om att SIMPLE IS BIG.
Man får ta vara på minnen.
In the big future we live in, you got to look back in the past.
Memories is the best!
Här kommer lite random bilder från idag och för några dagar sedan.



Maja med massa mysiga ljus.



Smilla med Disco-peruken!



Maja och jag kollar bilder.



Linus allmänt cool poser.



Marcello försöker posa likadant som Linus medans Miffo dummar sig där bak.



Johan och Smilla



Herdman (eller hur det stavas) ganska trött....?



Miffo vill ha chirre....



Här myses det för fulla muggar!

Nä, gott folk. that´s all for me. Godnatt.
Over and out biatches. =)

Love u guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0