DOGGIDOOS

Stod på gymmet igår och kollade på MTV medans jag sprang på bandet.
ALL ACCESS visade ett program om kläd-designer som gör kläder för hundar.
HUNDAR??? Och heta coola restauranger för DOGSEN!
Wh00000t?? Vilken jävla jycke bryr sig någonsin om det?
Ett hippt inneställe för hundar där de serverar dyr hundmat?
Hade jag varit en hund hade jag tyckt det var sjukt
förnedrande över att ´ha någonting som de här på mig.



HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAAHHAHAHAH!!

Nä, låt hundarna vara hundar istället era jävla egoistiska cp idioter.
Likadant med dofter på hundar.
Hundar ska inte lukta parfym, dom ska lukta hund!!!
Marc Jacobs har gjort ett märke som heter BARC JACOBS..... Sjukt.
Sen att kändisar beter sig som idioter med sina djur betyder ju
inte att alla andra jävla cp:n måste göra likadant bara för att MTV
tycker det e coolt och att det säljer? Eller ja, tydligen??

Jag blir så lack, ska detta vara MODE????
Hade jag varit en stor känd designer så hade jag väl antagligen
också försökt lura alla jävla idioter på pengar och gjort något lika sjukt.
Sen skrattat dom i huvet och tycka att folk e idioter när man håvar in pengarna!
Det sjuka är ju att det säljer, för folk är cp nog att köpa skitet till sina jyckar.

SLUTA BÄRA PÅ HUNDARNA, låt dom gå själv.
Ska ni ha kläder på era hundar så ha dom ENBART för att dom kanske fryser när man går ut,
klä inte ut dom och färga inte deras päls och parfymera inte dom.
DOM ÄR DJUR FOR FUCK SAKE!!!!


Kommentarer
Postat av: Bitte

KLAAAAAAAART jag vill!!! Ringde dig nyss...

2009-01-13 @ 01:15:50
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Du??? Jag tror nog att det finns någon som börjar bli lite nervös nu...hihi! Kraaaaaaam Ses senare!

2009-01-13 @ 11:30:57
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0