Great success

It's sunday, had a great time with friends today.
Bicycling and ate pizza and watched movies. A normal sunday! =)
I am so glad I have my friends. I love them all.
Well, I am so tired from last night so I'm going continue my writing in Swedish.

So, for those who will not understand.
Translate it at http://translation.imtranslator.net/translate/default.asp

Snart är det dags.
Snart börjar äventyret.
Jag känner mig redo att bege mig in i det fria igen.
Att slippa känna sig fast och bunden.
Jag kommer att lyckas så bra, jag vet det.
Jag har starka planer här i livet och jag vet att jag lyckas hur som helst.
Jag vet om att jag kommer slå många med häpnad men snart är tiden min,
jag bara väntar på rätt tillfälle.
Det kommer att ske snart och jag bara längtar innerst inne.
Den där lyckan för vissa saker här i livet kommer snart.
Jag känner mig bättre och bättre, men vissa saker är inte alltid lätt.
Men jag är på väg åt rätt håll i alla fall.
Jag kommer att få en fantastisk framtid.

Jag vet dessutom att du vill ha mig. men det går inte.
Man rör ej förbjuden frukt!

Det är min tur snart. Snart. Jag väntar tålmodigt.


Kommentarer
Postat av: jane

låter spännande! Och klart du kommer lyckas! tankekraften är större än man tror, så om man bara tror kan man få vad man vill=)

2009-08-17 @ 08:06:18
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lee

exakt. man måste bara ha ett bra mål och en bra inställning till saker och ting. positiva tankar helt enkelt. jag vet vad som väntar mig. man väljer själv.

2009-08-17 @ 11:16:28
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0