The flight is changed

Och då var flyget ombokat.... igen...
Väntar bara på en bekräftelse från flygbolaget.
Som det ser ut nu så kommer jag tydligen hem den 17:de.
Har pratat med Marcello idag. =)
Hans nummer är det enda nummer jag har nerskrivet på en lapp,
och det är alltid kul att prata med den lilla bajskorven.
Tim åker väl den 15:de antagligen.
Han fick sålt sina verktyg värt flera tusen US dollar idag.
Han har varit orolig över det i flera veckor,
så han skrek av lycka och började tom. gråta.
Stackaren. Han är så söt.

Well. Allt är ordnat och allt i min skalle känns hur bra som helst igen!
Jag mår priiiiiiiiiiiiima!!!!
Och här på bilden mår jag prima också, tillsammans med PIOCHO.
Eller hur man nu stavar det? Vi kallar honom Beef annars! :)


Kommentarer
Postat av: Maceda

Saknar verkligen dej..

2009-04-07 @ 23:07:27
URL: http://ajmbetski.blogg.se/
Postat av: Bitte

Åhhh!!! Vad lycklig jag blir nu!!! Min älskade Lee!!! Skynda dig hem! Ska Tim tillbaka till USA eller hit?

2009-04-08 @ 01:38:00
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0