My biaiaiaiaiaiaiatches....



Ibland tror jag att det inte är någon som förstår mig.
Ibland så vet jag att det är många som inte förstår mig, som kan tycka att jag är galen.
Jag kan tyvärr inte förklara, jag tror man behöver vara som mig för att förstå.
Många av mina närmsta vänner förstår mig med tanke på att det är väldigt spirituella av sig.
Men jag kan tyvärr inte släppa det här på någon vänster.
Att öden kan föras samman, att connection mellan folk är inte en random slump.

Just nu är det många tankar som flyger i min skalle.
Jag har väl insett att jag inte hör hemma här i Sverige, iaf inte min kropp.
För det första så kändes min kropp och mina muskler helt cp så fort jag kom av planet.
Ryggen har varit fucked den med.
Min Mexico resa var bara en början på mitt resande.
Jag har en (eller två) BÄSTA BÄSTA BÄSTA vänner på andra sidan
jordklotet och det dödar mig att inte kunna vara med dom. =(

Sitter hemma nu, hos My då.
Var hemma hos Marcello igår kväll med Sofie.
Mycket trevligt, och jag måste bara säga att jag älskar Marcello!
Han är så underbar, känner verkligen att han är en så underbar bra vän som kan lyssna och ställa upp!
Sofie är dessutom en person som är väldigt lik mig själv.
Helt fantastisk människa.
Har lärt känna varandra under en kort period men vi klickar verkligen skit bra.
Här sitter vi på Lilla Torg och fikar i vår-solen! :)



Sofie vill ha med mig och jobba i Thailand dessutom.
Som jag sagt så är det en massa saker som snurrar i min skalle,
så just nu måste jag bara sitta och tänka ut det ena och det andra ang. mitt liv
och mina val, så att jag inte gör fel val här i livet.
Eller ödslar min tid på något jag inte vill med andra ord.
Men hon peppar mig väldigt mycket ang. Thailand så visst blir man sugen.

Ikväll ska vi träffas på Kafferosteriet och hon ska hjälpa mig med min CV.
Imorgonbitti tränar vi och sen drar vi över till Danmark, lämnar CV och har en chill skön dag i Danmark.
Helt underbart skönt att jag har kontakt via mail varje dag med Mr T.
Tog lite bilder på Malmö till honom, och hoppas att det lockar lite. haha!



På vägen hem i från Marcello! :)



West Harbour.



Lilla Torg (Little square)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Gör nu inget förhastat gumman! Du har precis kommit hem, jag vill ha dig här ett tag nu bara så du vet.

Jag kan säga att det SYNS direkt på dig i dina ögon att något har hänt med dig (ser på fotot). Det är något sorgset och så ömt kärleksfullt i din blick. Ska du med på torsdagkväll? du vet

2009-04-22 @ 02:48:31
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0