Goo-Sushi-Amigo

Fick äntligen tag på Goo´s låtar, fick dom av Sutto.
Och ja, jag är totalt KÄR i hans röst.
Jag blir så lugn och harmonisk när jag hör han sjunga och spela.
Eller bara prata.
Ännu en Tim som jag saknar, fast mer en Goo för mig!
 
LYSSNA PÅ HONOM!!!!

Tim...

http://www.reverbnation.com/timpilgrim

Annars går nya jobbet bra ja.
Dom ville satsa på mig för de tror att jag har talang :)
Mycket att lära när det gäller sushin bara.
Man måste lägga det på ett visst sätt, inte ojämna antal etc etc.
Allt betyder ju något. Skulle man råka lägga ojämt antal så betyder det typ DÖDEN.
Attans lixom!!! Ingefäran betyder en sak, och wasabin en annan.
Det är inget man tänker på när man får den och bara vill trycka in de i munnen.

Och att bara vara kock överhuvudtaget är jag inte van vid så.
Kommer att bli helt fantastico att lära sig :)
En helt ny värld det där för mig, men sjukligt intressant
att lära sig om hur sushi funkar i grund och botten.

Har tappat mycket hopp när det gäller att min själsfrände kommer till Europa.
Antar att allting är ett minne blått just nu, men vi får väl se.
Han skrev iaf att han kommer komma när Adeline åker tillbaka
så att vi alla kan träffas tillsammans. THE THREE AMIGOS :)
Hoppas får man väl göra, tur att jag är en människa som har mycket hopp inom mig!

På torsdag är det VALBORG och dags för att åka till Lund
och supa sig full som alla andra valborgar man firat.
Jag jobbar inte mer denna veckan, möjligtvis lördag men det är ju inga problem.
Nästa vecka börjar jag "på riktigt" med scheman etc.

Har varit och lämnat min dator hos min käre moster Eva idag.
Behövde inte ominstalleras sån tur var,
men det var en massa uppdateringar och massa SKIIIIIIT som mögat ner datorn.
Så nu mår hon bra igen, for now anyway.
Sen när älsklingen dör så ska jag ta och köpa mig en MAC istället.

Imorgon blir det storstädning och gym bara.
Sen ska jag antagligen laga mat till Marcello imorgon kväll,
som kompensation för att jag ätit upp hans mat innan haha.



Over and out.

Big MUA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0