Coffey and a cigarette!

Ja, jag saknar att lyssna på Tingsek med Maja.
Nynnar lite på "Coffey and a cigarette"
Sitter inne på Café Mogagua. (Mogge som jag kallar det)
Är fortfarande förvirrad. Har lagt alla cigaretter på hyllan och försöker att inte dricka heller.
Fattar inte hur folket som jag jobbar med orkar dricka varje dag, men sen och andra sidan
så har jag hört att många är alkisar, så det säger väl en hel del.
Jag ska jobba ikväll, till stängning i natt. Men sen har jag hela dagen ledig och ska snart bege mig till stranden.
Jag brände mig igår, som fan. Maja tog med sig all solkräm hem hahaha.
Nu har jag bara olja, men jag överlever.
Det blir varmare och varmare här för varje dag som går. Nu e det väl runt 30 plusgrader.
Börjar komma på fötter igen efter min och Majas alkoholiserade veckor på Isla.
Ja det var galet, men sjukt roligt. Nu är jag ensam, men jag gillar det.
Har nog aldrig njutit så mycket över att vara själv förut faktiskt.
Jag är inte beroende av någon, jag gör vad jag vill när jag vill.
Visst är jag kanske lite beroende av Tim,
men jag försöker att inte vara det för jag vill inte förstöra något, IGEN!
Har gjort många fel förut men som sagt, ta det som det kommer.
Det e väl mest Maja som har det på det torra just nu.
Keilan slutar att resa pga henne och tar sig till Sverige om 2 veckor.
Tänka sig vad kärlek kan göra med en. Underbart.
E väl ganska trött på att träffa nya vänner just nu, alla åker härifrån ändå.
Visst har jag inga problem med att träffa folk med tanke på att jag är så social.
Men ibland får man bara nog av folket....
Dom som blir kvar här på ön e sånna som Eddie.
Och ja Eddie går inte att förklara med ord, han måste man träffa.
En högljudd Amerikanare som går på allt för mkt kokain och är en föredetta marin.
Det känns skönt att känna sig som en lokal-bo just nu och ingen turist för
man får en helt annan syn på saker och ting runtomkring, folk, händelser etc.
Alla vet allting om en dock för det e ingen stor ö och det går absolut inte att gömma sig.
Folk mossar på en på gatan, och ibland har jag ingen aning om vem det är.
Hola Hola, como estas. woho. Gringo! ? :S
Well, Shannon e på väg hit. Tur att facebook är som en ny mobil telefon...
Min lur funkar ju inte och ja ingen använder telefon ändå,
så man hoppas bara på att ens polare e online haha.



Bild på ön´s sjukaste snubbe Joshua.
Jag, relativt bakis och hans son Christian.
Om ni undrar vad som hänt med hans ansikte så har han ramlat av en motorcykel i full fart.
Och skrapat upp halva huvet, ben etc. Hans sår läker dock mycket väl och snabbt.
Här på bilden sitter vi inne på Mañana, vårt favorit fik!



Lilla krabban jag hittade i Tims lägenhet. Stackaren var alldeles uttorkad.
Hahahaha. Ganska död!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Uj, vad jag vill krama om dig just nu....

Ps! Kan du inte köpa en ny solcreme där? hihi

2009-04-02 @ 02:11:41
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Uj! Skulle vilja krama dig nu!!!



Ps! Kan du inte köpa en ny solcreme där? haha

2009-04-02 @ 02:13:43
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0