Back on Isla... Again...

Ja då sitter jag på "mitt fik" ännu en gång.
Idag är nog den sista dagen jag sitter här, för evigt.
Ja, idag är sista fest-dagen för mig.
Så idag ska det firas med pompa och ståt.
Jag ska dricka mina white russians och Adeline sina Rom & Piña.
Imorgon blir det bara packning, avslappning och restaurangbesök innan jag åker.
Känner mig oerhört bajsnödig just nu.
Ooohh, bajsaaaaaaa.....Lite ledsen också faktiskt.
Men det går upp och ner i vågor hela tiden.
Ena sekunden kan jag gråta, den andra skratta.
Jag vet varken ut eller in.

Berättade alla mina känslor igår. Inte bra gjort.
Eller jo, han tyckte det. Men jag ville inte ha något svar.
Svaret blev att han försvann, kom hem full kl. 05 på morgonen
efter att varit tillsammans med Kanadensaren. Jätte kul, javisst!
Han kom hem i alla fall.
Vaknar upp mitt i natten av att Juan sitter utanför vår lägenhet
och har ingenstans att sova för han har varit i bråk med någon.
Vi släpper INTE in honom, han ligger utanför och sover istället. IDIOTO!

Alltid kul att vakna upp till när Bitchen kommer hem också.
Mitt hjärta är ganska brustet, men jag vet att jag överlever det här.
Ge mig några dagar så har det gått över.
Jag inbillar mig bara som vanligt.



The best. Me, Adeline & Tim. Hjärtekrossande att lämna dom! :(

Har varit för mig själv idag, kändes underbart.
Så skönt att bara vara helt själv. Underlättade en hel del.
Precis som nu. Fast jag har varit på denna ön för lång tid.
Måste härifrån nu. Har för många minnen här nu.
Ska dessutom träffa lite skandinaver idag, kanske kan komma på andra tankar för en gångs skull.
Hamnade på OM-bar igår efter att jag ABSOLUT inte ville se honom.
Där träffade jag trevliga svensken Daniele. Vettig snubbe for once!



Ska bli skönt att komma hem. Till mamma, till pappa, till farmor, till vänner.
Snart (juni) till en lägenhet. Till en katt. Till mitt trygga.
mina vänner är min familj, jag saknar dom såååå mycket!
Och jag kan inte förstå att jag har så bra vänner som jag har ibland.
Många jag träffat här, har inga nära vänner alls.
Det är synd, verkligen!

Jag är så sjukt tacksam för det jag har i mitt liv, vad jag varit med om och hur bra jag har det hemma.
Medans vi sitter där och klagar på våra i-landsproblem där hemma.
Helt jävla patetiskt.
Åk till Mexico och se hur dom har det, så tror jag inte att du klagar på samma sätt längre.
Där jag befinner mig nu är ju egentligen ingenting, jag befinner mig i en turist-stad (ö).
Men pengar är verkligen ett problem.

Nej nu kommer lite bilder, sen får det vara nog med mitt skrivande.
PUSS ALLA!

LOVE =)



En deppig dag inne på Café Mango.... Men fint var där....



HAHAHA. Braaaaa stavning!!!



Ja detta är fullt normalt ute på gatan i Mexico.
En Leguan. Fint ére!
Jag får kalla honom PIIPII

Kommentarer
Postat av: Bitte

Åhhh, vilket fint foto från cafe´t. Det liknar nästan en tavla. Inte så konstigt att du trivs där!

Gud, vad jag längtar efter dig nu! Det känns skönt att läsa det du skriver, det känns i hjärtat! Varva nu ner innan du reser...du lär väl vara bakis när du läser detta! Have a safe flight home, my child!

2009-04-14 @ 03:30:59
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0