Tavla

Varför är det så jobbigt när man sitter här själv?
Jo.... För när man heter Lee så har man en tendens att tänka för mycket.
Jag sätter mig alltid i jobbiga situationer.
Har jag någon att vara med så stänger jag av skallen. Lite iaf.
Hur gör jag det? Varför är det bara jag som lyckas med sånt?
JÄVLA SKIT I HELVETE!!
Jag hatar min skalle, att jag tänker så mycket som jag gör.

Har handlat en stor målar-duk på systrarna grene idag.
Ska måla. vet exakt vad jag ska göra.
Hoppas nu bara på att den blir som förväntat.

För övrigt idag så har jag gymmat som vanligt.
BodyPump med Johan. Alltid lika skoj.
Jag e faktiskt imponerad av mig själv.
Grymt imponerad!
Jag lägger på mer vikter, och jag har tagit ett steg fram i salen under varje pass.
Idag stod jag längst fram vid Johan.
Det var strongt av mig.
När jag började träna stod jag längst bak.
För vissa kanske det inte är en "BIG DEAL" men för mig är det faktiskt stort.
Jag älskar gymmet mer över allt annat just nu.
Jag känner att där trivs jag, mår bra och får slippa "tänka".

Mina endorfiner sprids, och jag känner glädje och lycka.
För första gången på länge.
Jag har äntligen funnit mig själv igen.
Det senaste halvåret har jag inte riktigt varit på plats.
Men HEEEY I´M BACK IN BUISSNISS. (eller hur det nu stavas)
Jag nådde botten hårt, men nu är det lättare....
Nu fattas bara en sak. En viktig sak i mitt liv.
Och det är NÅGON.

Och jobb när jag kommer hem från min utlandsresa.
Men det är ett senare skede.
Jobb finns det gott om för sånna som mig ;)
*MOUHAHAHAHAHA*

Nä nu ska jag måla.
Hoppas jag blir fin på duken. ;)
tihi.

Tjosan i trosan




Kommentarer
Postat av: Elli

Hade du varit "tillbaka" så hade du inte behövt någon ! Man behöver inte någon när man har sig själv ! Men man kan sakna att älska någon när man har mycket att ge , men det Lee . DET är stor skillnad !

2008-10-07 @ 00:14:14
Postat av: Lee

Hej Elli! Jag kan säga att jag är tillbaka helt, det vet jag, och BARA jag. Sen hur jag formulerar mig när jag skriver är en annan femma. Jag behöver någon för olika sorters behov men jag klarar mig själv. Men det finns ju inget bättre än kärlek så....

2008-10-07 @ 08:00:31
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0