Swing Inn

Vad i helvete gör en 23 åring ute på ett ställe för 40 + ??
Ja, jag vet inte.
Men så blev det iallafall.
Swing Inn, aka Stadt!
Träffade tydligen min gamle svart taxi shaffis, LUL.
"Benzin Benzin"
Han var otroligt happy att se mig iallafall.
Jösses....
Minnesluckor skrämmer mig.
Måste nog dricka med måtta  hädanefter.
Jag kände mig inte ens full för fan.
Ett glas i varje hand tydligen och jordnötsskålen mellan brösten.
Är det Lee i ett nötskal?
Om man gör en invändning bara sådär, lägger sig på golvet inne på stället,
och ber Joz att ta en bild på en? BUT WHYYYY???
PÅ GOLVET?
Hur tänkte jag där?
Tänkte jag överhuvudtaget?
Miche sa i telen innan: Ja men du e ju inte särskilt frisk när du e nykter heller så....
Nja förvisso....




Jag och LUL!



Björn, Joz och Christer...
Hahahaha!

Äh, jag pallar inte det här alltså.
Nu går jag och dör.
Dessutom pallar jag inte med äckliga mäklare.
*ryser*

Over and out. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0