SMS

Öppna din SMS inkorg..
Tryck neråt fem gånger.
Öppna sms:et och läs.

Detta är ditt svar på första frågan.
Upprepa på nästa fråga, osv.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Jaha! Det är du som ringer. Dolt nummer brukar jag inte svara på.
Annars tittar jag på extramaterial till en film å pifflar lite med datorn.

Vad gillar folk bäst hos dig?
Så nice =) är det resplan o sånt eller?

Vilken raggningsreplik faller du för?
har överfört pengarna nu och skickat kvitto till din mail.

Vad var det första du sa imorse?
NAJS! Ät åt mig oxå jag pallar inte :-D

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
HAHAHA! Jo jag tycker synd om dig.

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Jag med. Jag ringer när jag slutat :) Puss

Så vad säger du under förspel?
Vaknade precis...doh! Sovit liiite för länge. Ja den hänger här. Jackan.

Och efteråt?
Eller kan vi ta det imorgon eftermiddag ist? Kanske blir lättast så :-I
va tycker du?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Mouhahahaha...

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
19.39 ;) varför ???

Och näst sista. Dina innersta tankar?
Gullet! Va snällt.. vi kan väl ses nu i veckan om du har tid? Puss Puss

Sista. Vad sjunger ditt favoritband om?
Hej Babe! Sätter du över pengarna du lånade typ så fort du har möjlighet?
Behöver alla slantar. PUSS!



Dags att radera lite sms kanske?

..........................................................................

Oj va mycket man har att göra en torsdagskväll!!!
Jösses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0