Godmorgon...

Morsning Korsning!

Idag känner jag mig HÄPPI!
Underbart Häppi.

Jag är uppe med tuppen idag.
Tog väl mig 10 min för att piggna till. =)
*ruska om mig själv och försökte öppna ögonen*

Kände morgondisen emot min kropp.
Kallt och fuktigt.
Folk är på väg till sina jobb.
Solen börjar gå upp.
Ännu mer kyla. Höstkyla.

Minnena från förra året vid den här årstiden snurrade igenom huvet
när jag cyklade hem på min halvblöta cykel.
När jag kommer innanför dörren, går jag in på Eniro och slår upp Sophies nr.
(För att jag inte kan se något på min display)
Jag är rätt sugen på att ha en sådan morgon som vi hade då...
Men Sophie ville inte. Hon mådde inte bra.
=(

"DÅ LÄGET" såg ut såhär:
Jag jobbade natt då. Jag kom hem runt 7-8 tiden på morgonen.
Mötte upp Sophie, cyklade ner i kylan till Kockums Fritid.
Tog oss ett "morgondopp" och simmade några längder.
Efteråt blev det typ en fika från Espresso House.
Avnjöt utsikten på BoNollEttan på morgonen...
Och cyklade hemåt igen för mer sömn.

Det är sånna saker man minns.
Även om det inte är så stort.
Men det var skönt och mysigt,
och sånna minnen sparar jag gärna i min skalle.
Speciellt med mina fina vänner, som jag älskar =)
(Och som älskar mig förmodligen?)



Jag får avnjuta morgonen med en stor kaffe.
Jävligt stor kaffe.
Sen när börja jag bli en kaffedrickare?
Har blivit en hel del nu. =)
Och man kanske ska ta och måla klart sin tavla.
Att jag tar mig tiden till tavlorna igen är ett bevis på min självsäkerhet.
Lyckan.
Tavlan är lite halv-klar nu.
Än så länge ser den ut så här....
Ja, jag har bara suttit och flummat in på den.



Sen beger jag mig till gymmet och springer en runda istället för att simma.
Senare. Måste lämna in mobilen så länge.

Den 24 november kommer DAVID hem!
Då blir det fest, så var förberedda för ett "Welcome Home Party" hos mig :)
Men det kommer så småningom...
Jag saknar honom faktiskt.
Sen när jag satt och kollade på bilder så såg jag faktiskt att han påminner om någon.
Weeoo... Strange...



FRED UT ALLESAMMAN!

PS. Lite väl mycket snack om BARN nu va.
Ungar hit och ungar dit. Fan då. Man blir ju nästan lite småsugen.
Hmmmmm... njaaa... eller inte...

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Du? Det var en skum tavla! ler

2008-10-07 @ 12:16:16
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

den är långt ifrån klar.

2008-10-07 @ 15:57:53
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Mycket intressant och spännande...:)

Looking forward to see it!



Natti Natti

2008-10-07 @ 23:39:36
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0