Mjau...

Godmorgon gott folk.

Jag måste ha sagt detta nu!

JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR MIN KATT =)
Hon är MITT ALLT. Hon är så jäääävla mysig alltså.
Trots att hon är knäpp och springer in i väggar och dylikt.
Men jag vet att hon älskar mig trots att hon inte säger det :)
MISHA, Mjau I Love u =)



Här va min lille baby inte gammal. Fiiiiiiinaste :)

Idag är jag inte lika happy som jag varit i början på veckan.
Mina tankar som gör mig konstig.
Helt plötsligt så började jag tänka anorlunda...FAN, WHY?
Känner mig mest lite omtumlad och förvirrad.

Sen att man har ännu en morgon som man måste gå upp tidigt är jobbigt.
För det första vaknade jag i PANIK av att jag trodde jag glömt bort min läkartid.
Vaknade av att någon börja prata med sin hund. WTF tänker jag?
Aha, där ligger jag halvnäck i Sophies soffa. Aha, jag e häääär...
HELT LOST.
Går upp, får inte äta frukost.
Lika morgontrött som alltid ruskar jag på huvet....
Paniken börjar stiga inom mig.
RÖNTGEN!

Jag minns den där gången 2001, då jag fick röntga matstrupen.
*Ryser i kroppen*
Ja, det enda jag fasade för var KONTRASTEN!
Det är sååååå jävla äckligt. Så jag vill spy bara jag tänker på det.
Cyklar ner till Baltzargatan hos Ellenbogen.
Får komma in direkt.
GAH, Jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte!
KONTRAST-FITT-HELVETES-SKIT-I-RÖVEN-KUK-SLYNAN!
En klunk.
Två klunkar.
Tre klunkar.
Fyra klunkar...
Jag tappade räkningen när jag höll på att spy.
VATTEN!!!
Det gick fortare än sist dock vilket va skönt.

Kommer hem.
DRICKER 30 LITER VATTEN känns det som.
Har inte fått i mig något mer än ett Digestivekex än.
Sorterar alla mina "kontorspapper", allt har bara varit slängt i en hög nu jätte länge.
Så som min garderob som också är sorterad nu.
Har bokhyllan kvar nu också. Allt är så rörigt här.

Sitter och lyssnar på P3, och funderar på min framtid.
Sorterar massa saker. Sånt som man ALDRIG gör annars.
Jag tror jag vet vad jag vill göra, men jag måste prova vissa saker först.
Bartenderkursen är snart. Sen är jag fortfarande inne på Inredningsbanan!
Jag är väldigt intresserad av kost också kom jag på.
Och gym. Det är en stor utmaning. Funderingar funderingar....
Dietist? Eller något inom gym. Det intresserar mig sjukt mkt.
Och sen hjälper det ju mig själv också.... =)

På måndag ska jag ÄNTLIGEN få fixat mitt hår.
Fan va jag längtar :)
Fan, jag är så spyfärdig nu alltså. Jävla KONTRAST!



PS! Bilden är tagen från nätet och är inte min röntgenbild....

Jag kommer säkert tillbaka med ett inlägg senare idag :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Älskar sättet du skriver på, så målande, så öppet. Ville bara säga att du e en fin manniska, mysig å underbarare än vad jag kanske kan förstå! Puss på dig från mr K.

2008-10-10 @ 23:19:00
Postat av: Lee

Hihihi, du är fin du med MR K :) Och mysig, och sjukt busig!! Like alot. Pussar överallt!!

2008-10-11 @ 14:26:37
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0