Misha

Tjenixen!

Nu har jag satt in en annons på min älskade katt på blocket.
Hoppas på att hon ska få ett tillfälligt hem medans jag är borta.
Det känns redan i magen. Det kniper.
Var tvungen att ta tag i det nu.
Går inte att vänta längre.
Hittar jag ingen så får det bli katt-hotell (?)



Misha min finaste ägodel.



Jag hittade även 3 små söta kattungar.
Är dom inte söta??



Sitter här och äter mina rågfras och fryser.
Försöker även att ringa till Stadsbostäder så att de kan
komma och sätta på min värme i lägenheten.
INGET SVAR SOM VANLIGT!
Sån tur e så har jag inneskor. :)

Klockan 17 är det Body Pump med Johan som vanligt.
Det börjar gå på rutin nu. Haha.
Jag har även fortsatt måla lite på min tavla,
men den senaste veckan känns det som om jag inte haft någon tid.

Jag har ont i hela kroppen.
Behöver en massage, och den där bindvävsmassagen väntar jag ivrigt på.
Jag behöver även gå till en kiropraktor.
Hela jag är en stor spänd muskel tror jag, känns som det iaf.
Sen att man får typ CP ont i benen när man springer resulterar till
att man får sjukt dåligt humör och nästan börjar grina. =(

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Har du inte frågat Leif än då? Jag ringer dig sen.

Kom nyss hem från mötet på nya skolan.Det gick bra.

Gunilla erbjöd sig att ha Misha,men hon har ju Gaston och han är inte direkt förtjust i katter.Hon hade gärna gjort det annars, det är ju bara ett par månader.Puss & Kräm.

2008-10-24 @ 11:04:48
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0