Naaajs

Fick mig en konstig tanke idag.
Eller nja kanske inte en tanke men jag kom och tänka på det,
vilket jag inte tänkt på innan....
Det är ganska mysko faktiskt.
Jag pratade lite med snubbar på nätet innan.
Ja det vet nog alla...
Och vad är oddsen, men alla 4 jag prata med hette Christoffer eller Kristoffer!
WHAT THE FUCK?
Det är ingen tanke som slagit mig UNTIL NOW!
Rynkar lite på pannan och känner mig överrumplad (som betyder förvånad)
Fast bara MR K som finns där nu. =)

Puss Puss


PS!!
Nu har jag storhandlat på Willys och lagat 3 olika sorters rätter med mat.
Fy fan vad jag är en bra hemmafru till mig själv ibland alltså :)
Det vattnades i munnen på mig när jag var där inne och såg alla korvar.
KORV, FAN VA LÄNGE SEN!
Så det blev både Röda Pölser och Falukorv (fast i kyckling, smakar likadant)
Ibland får jag
KORV NOJJA!!! :P



Ser inte denna chokladtårtan (med banan och grädde som fyllning)
huuuuur god ut som helst?
Oh, jag vill ha... *vattnas i munnen*



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken padda du ärrrr....

2008-10-16 @ 18:52:34
Postat av: Lee

Ja jag vet MOUHAHAHA!

2008-10-16 @ 20:43:41
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0