givande diskutioner

För mycket MSN:ande kan leda till att man blir uttråkad.
Och tar och skaffar sig en RIT-KOMPIS :)
Ganska givande samtal.
Här har vi en sammanställning av olika sorters bilder som skickas.
Jävligt skoj faktiskt :)
HI5!!







Hittade lite andra bilder som jag inte har sett på ett bra tag.
Som jag typ glömt bort att jag hade.

   

Det här e ju verkligen JAG i ett NÖTSKAL!!!
Haha, så nördig som möjligt =)



CHOKLAD E GOTT. Men vaddå? Ska man äta det?
Oj, jaha??



För lite att göra på mitt förra jobb. Lalla Lalla laaaa...



Pilla grisen i näsan =)



Denna gamla POSER bilden gillar jag med tanke på att katten vill vara med
och leka med mitt hår. Ser lite roligt ut :)



Vaddå? En helt vanlig onsdag!



Wanna SUMO FIGHT?



FUCK OFF!



Ja har man inget annat för sig en tisdag förmiddag så kan man alltid kleta in sig i lera
och leka LERGUBBE? Bilden e tagen 2006.

Jag gillar lite "udda" bilder.
Med tanke på att jag är lite "udda" =)
Nä men okej då...

Vill ni ha poser bilder ska ni få det.
Jag går ju inte som lergubbe varje dag :P



Hittade en skit gammal bild från midsommar 2005?? (eller va det 04?)
Älskar lockigt hår. JAG VILL HA LOCKIGT!!!
Och de mörka slingorna i det ljusa. Oh. det va fint!!!
Mitt hår e skit idag. Måste verkligen göra vid det SNART!!!

Nä nu ska jag sova. Nattinatt allesamman :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Maceda

Du ser ut som en helt annan Lee på denna bilden.. I like you in kryll hår.. Helt läcker! ;)

2008-10-11 @ 15:23:20
Postat av: Lee

I KNOW. AJ LAJK KRYLLHÅR TOOOO!! Men jag kan ju inte ha kryllhår. skit bajs e det

2008-10-11 @ 16:23:55
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0