ON THE G!

Idag är jag så på G så att jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag har sprungit omkring och små-dansat lite hela dagen.
Weeeeooooooo!!
Det pirrar lite i magen faktiskt.
Är det HANNAS CIDER 7,0 som jag dricker vid datorn som gör det? 



Eller är det musiken som pumpar så jag diggar upp och ner, fram och tillbaka hela tiden?
Eller är jag nervös? Näääääääääääääääääääää....
Känner mig ganska rockig idag.
Jag känner alltid mig så "speciellt på G" av vin.
Oh. Jag gillar det. Länge sen jag drack vin.
Idag ska jag få hångla, ÄNTLIGEN!
JAG KLÄTTRAR PÅ VÄGGARNA HÄR!!!!!!!!!!!!!!!

Nu beger jag mig ut i dimman.....

Ses kanske där ute då?


Imorse såg jag ut såhär.
Grymt nöjd med att Baggyjeansen blir större och större... =)



Så här såg jag ut på gymmet igår.... Kanske inte världens bästa bild.
Men jag kämpar iaf. =) Ser ni nu min fula utväxt.
Jag spyr snart...



Fia kämpar med sina sit-ups :)
Världens duktigaste tihi...





FRED UT MADDÖR FAKKÖR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAn vad najs o träna!! jag vill oxå...

lee du är så het!! i love you!

2008-10-05 @ 10:43:37
Postat av: Lee

Oj tack stranger ;)

2008-10-06 @ 08:07:02
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0