Böcker...

Så då var det gjort!!

Cyklade till läkaren precis.
Ett snabbt blodprov, och så var det klart.
Får svar 12/11.
Surt att behöva vänta bara.
Ska ner och vaccinera mig nu också.

Men lönen kommer inte in förrän efter 16.00 så farmor får komma hit med pengar så längre.
Måste på BP med Johan idag, rutin på fredagar. =)
Funderar på löpning innan det också. (eller efter)
Fast får se om mina ben klarar det.
Fruktansvärt kallt ute nu =(
Men vad ska man göra ikväll då?
Ska handla lite mat sen iaf, och kanske sola lite.
Känner mig lite ensam idag, men jag överlever!

Jag börjar bli riktigt rastlös på att gå hemma nu.
Kanske kommer bli bra av att börja jobba igen?
Hmmm... Måske...

Måste införskaffa vantar!!


 Fortsättning ....Kl. 21:15

Blev ingen BP, blev bara gym.
Men inte så mycket ork mer än kondition idag.
Fick i mig lite kaffe innan dess också så jag orkade lite mer.
Benen va inga problem, hade tjocka ullstrumpor. =)
Kände mig inte HELT pepp idag.
Har varit lite seg....

Har faktiskt skickat iväg ett mail till Olof som har gymmet
angående jobb där när jag kommer hem, i receptionen.
Jag kan ju inte få mer än ett nej annars ju.

Har ätit min sallad nu. Duschat.
Och sitter nu och knaprar på lite vindruvor.
Hade behövt massage för min rygg.
Hade velat gå på SPA.
Funderar på att gå och simma på söndag.
Någon som är på??
Det är fredagkväll och jag gör inte ett skit ikväll.
Alla är tråkiga. =(
Men det är skönt så jag kan gå upp tidigt imorgonbitti och gå på
DUBBELPASS - BodyPump och Rpm! :)

Har handlat 4 st böcker idag. Pocket.
Tag 4 betala för 3!
Jag som aldrig läser böcker.....
Men dessa intresserar mig lite så jag antar att jag kommer läsa dom.
NÄ, JAG SKAAAAA LÄSA DOM!!

Den ene är en julklapp, och de 3 andra heter :

"Självkänsla nu" av Mia Törnblom
"Den mänskliga hjärnan" - en upptäcksfärd av Gunilla Ladberg
"Mars åtrår Venus, Venus älskar Mars" av John Gray

     

Sen är det ju alltid bra att ha med sig på resan,
när man slappar på beachen eller inte har nått annat roligt för sig.
Då du, då kan jag läsa och koppla av! :O)
Sen köpte jag även en ny kalender för 2009. En HÄLSOKALENDER så klart!!

Och sist men inte minst så införskaffade jag ett par svarta skinnvantar :)

Nu väntar tv:n.

Piss out

Kommentarer
Postat av: MillePille

jag vill nog simma!!! jag hör av mig...få se om jag e på g imorgon,...puss puss

2008-11-01 @ 12:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0